V
väsyttää!!!
Vieras
Olen 8 kk vauvan yh-äiti.Vauva on nukkunut viimeiset 2 kk todella huonosti,heräilee 3-5 kertaa yössä itkemään lohduttomasti,en saa häntä rauhoittumaan omaan sänkyynsä vaan olen ottanut viereen.Viimeisen parin viikon aikana tää on mennyt ihan mahdottomaksi,esim. viime yönä nukuin ehkä 4 tuntia yhteensä.Vauva itki lohduttomasti sängyssään,otin sitten viereen ja vauva alkoi kikattaa,repi minua hiuksista ja oli sitä mieltä että hänen kanssa täytyisi seurustella.Tämä tapahtui 2 kertaa,valvoi molemmilla kerroilla 1,5 tuntia noin.En saanut rauhoittumaan viereenkään,koitin omaan sänkyyn ja välittömästi alkoi raastava itku.Mitä ihmettä teen,en jaksa näitä öitä kovin kauan!!!En imetä,en ole imettänyt aikoihin,joten siitäkään ei johdu.Tutti tuottaa myös ongelmia,sitä etsitään ja itkeskellään monta kertaa yössä.
Tällä hetkellä väsyneenä ajatukset pyörii vaan sen ympärillä että heitän kaikki tutit roskiin ja annan vauvan huutaa niin pitkään kuin huvittaa,kai se joskus nukahtaa...Päivällä ajattelen kuitenkin etten raaski missään tapauksessa tehdä sitä vauvalle.
Tällä hetkellä väsyneenä ajatukset pyörii vaan sen ympärillä että heitän kaikki tutit roskiin ja annan vauvan huutaa niin pitkään kuin huvittaa,kai se joskus nukahtaa...Päivällä ajattelen kuitenkin etten raaski missään tapauksessa tehdä sitä vauvalle.