Miten saan vauvakuumeen pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tehokas vauvakuumeen poistaja on nuo kuopuksen yöitkut...yön pimeinä tunteina vannon hartaasti ettei yhtään enää! mut sitte taas kun päivä koittaa ja katselen lapsosia leikeissään, taas salakavala kuumeilu alkaa....

Sen kanssa on vaan opittava elämään. Mulla on todennäköisesti ikuinen vauvakuume ja se on kamalaa. Koitan kuitenkin parhaani mukaan oppia elämään asian kanssa. Hyväksyttävä se tosiasia, että lapsen yrittäminen ei nyt ole ajankohtaista vaikka kuinka haluaisi ja jos se joskus vielä mahdollistuu niin se on sitten asia erikseen. Keskity elämään tätä hetkeä tässä ja nyt. :-) - Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Ja haaveillahan saa, mutta sen on jäätävä siihen.

Mulla on muutama asia, mistä olen superinnostunut tällä hetkellä :) Opiskelu niistä yksi, ja se ainoa syy, miksen sitä lasta rupeais heti yrittämään. Sit toisaalta tuntuu, että kaikenmaailman innostuksia/"kuumeiluja" tulee vähän väliä, milloin se on uusi auto, milloin asunto, milloin mitäkin :o Vauvankorvikkeitako vaan??

Alkuperäinen kirjoittaja makkarooni:
Tuu meille kylään ja kuuntele kun tuo saatanan naapurin kakara vinkuu ja huutaa päivät pitkät..

Osaa omatkin lapset vinkua, kitistä, huutaa ja raivota, mut ei se oo tähän mennessä kuumetta hellittänyt :D

Yhteistyössä