T
Töhtö
Vieras
Auttakaa hyvät äidit - miten ihmeessä saan 10 viikkoisen tyttäreni syömään pulloa?! Vauva on täysimetyksessä, mutta olen jo useamman viikon pumpannut maitoa ja sitä on sitten välillä juotu pullosta (isän, kummitädin ja tädin avustuksella). Näin olen saanut välillä pienen hengähdytauon ja päässyt vähän omiin toimiini ilman, että on pitänyt koko ajan tuijottaa kelloa. Valitettavasti tässä on mennyt nyt pari viikkoa niin, ettei ole ollut aikaa pumppailla ja pullotella. Nyt viikonloppuna olisi kuitenkin iltatilaisuus johon haluaisin osallistua ja lähteä liikkeelle ilman vauvaa. Mies on luvannut hoitaa lasta, joten aloitimme pullottelun (varmuuden vuoksi) taas eilen. Mutta tyttöpä ei huoli enää pulloa!!!! Kiemurtelee ja kiljuu, eikä maitoa mene milliäkään. Ja ennen siis homma toimi moitteetta. Tänään on ollut jo kohta 6 tuntia syömättä, kun ei kelpaa pullo eikä tissi. Auttakaa siis. Mitä voin tehdä, että saan tytön taas syömään pullosta(kin) äidinmaitoa. Se on minulle henkisesti erittäin tärkeää, että tiedän tytön pysyvän ruoassa ja itse saavani välillä vähän "omaa aikaa" vaikka imetyksestä nautinkin. Kaikki asialliset vinkit ovat siis tervetulleita. Tässä on vielä muutama päivä aikaa totutella taas pulloon.