Jotenkin mun on tosi vaikea käsittää tällaista "ongelmaa". Olen kai niin laiska ja saamaton ihminen, että en kerta kaikkiaan muista millon mulla viimeks ois ollu varsinaisesti tylsää tai tekemisen puutetta. Mun päivät tuntuu kuluvan hujauksessa ja illalla ihmettelen että mihis tääkin päivä katosi, eikä paljon mitään järkevää taaskaan tullu tehtyä.
Mitä mä sitten oikeastaan teen.. hmm.. Laitan ruokaa, leivon jos herkkuhammas kolottaa, syön ja syötän lasta, hoidan tiskejä, vaihtelen lapselle vaippaa ja mahdollisesti likaantuneita vaatteita, laitan niitä vaippoja ja vaatteita pyykkiin, ripustan kuivumaan ja järjestän kuivuneita vaatteita ja vaippoja taas takaisin kaappiin, leikin lapsen kanssa, surffailen netissä, katselen telkkaria, nukun ehkä päiväunet, hoidan lemmikkieläimiäni, käyn ehkä kävelyllä tai kaupassa, luen lehteä... siinä se päivä jo menikin. Mulla ois moninkertainen lista asioita joita mielelläni tekisin, jos olis enemmän aikaa. Ei, en kerta kaikkiaan osaa eläytyä tilanteeseen, ettei keksis mitä tehdä.