Miten saatte kasvoista hyvän näköisen? (pesettekö aamuin illoin yms)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pesen aamulla ja illalla kasvot. Yövoidetta illalla ja aamulla päivävoidetta ja silmänympärysvoidetta! Kerran viikossa kuorinta tai kasvonaamio. Tummat silmänaluset peitän valokynällä ja meikin alle laitan päivettävää kasvovoidetta ei ole itsestäänruskettava!

Kasvoni olivat tosi hyvännäköiset aina heti urheilusuorituksen jälkeen. Kun tulin yli puolen tunnin hölkkälenkiltä niin koko loppuillan kasvojen iho oli kirkas. Mutta arkiaamuina auttoi vain kunnon unet ja laserhoidot. Jotenkin iho on niin tunkkainen pelkän perusvoiteen kanssa :/ !

Myös kalliit ihon pintasololukkoa kiihdyttävät voiteet ovat tehonneet ihan hyvin. Nykyään ei lasten takia vain ole varaa maksaa 70?:a voidetuupista! Mutta sellaisia tuli aikanaan monesti hankittua. Niillä sai samantapaisen tuloksen kuin urheilusta.

Laserhoidoilla kirkastettiin ihoa. Maksaa 200 euroa kerta ja tarvitsee 3 - 5 kertaa. Halvempaa silti kuin plastiikkakirurgi.

Jos olen meikannut päivällä, niin puhdistumaito ja kasvovesi. jos olen ilman meikkiä, niin kasvovesi riittää. Ja aamuin illoin puhdistan. Vettä en käytä juuri koskaan..mitä nyt tietysti suihkussa kasvot kastuu luonnollisesti

Mulla on luonnonkauniit kasvot ja ryppyjä on vain yksi, jonka päällä istun. Siis en tarvitse kovinkaan paljon meikkiä, enkä muutakaan laittamista. Hiuksetkin ovat luonnonkiharat...vähän liikaakin ja silmät vihreät, kuten punatukkaisilla tapaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Mulla on luonnonkauniit kasvot ja ryppyjä on vain yksi, jonka päällä istun. Siis en tarvitse kovinkaan paljon meikkiä, enkä muutakaan laittamista. Hiuksetkin ovat luonnonkiharat...vähän liikaakin ja silmät vihreät, kuten punatukkaisilla tapaa olla.

Minulla on siniset silmät punaisen tukan kanssa ja se näyttää todella harvinaisen eksoottiselta kuulemma!
Kurja juttu noin luonnonkiharat hiukset :(. Kaverilla on myös ja minulla ja ne vanhentaa ennenaikaisesti. Sama kuin 25 vuotias ottaisi permanentin! Käytätkö suoristusrautaa? Itse käytän ja nyt hiukset näyttää tosi hyvältä :).
Ikävää myös punabigmenttisyys. Tulee auringonläiskiä kun ihon ihoon ei tartu aurinko kunnolla.
Myös punapäänä pitää käyttää vahvaa suojakerrointa aurinkorasvassa. Apteekista saa tosi hyviä ja varmasti toimivia.

Pesen kasvot aamuin illoin puhdistusgeelillä ja vedellä, ja yö- ja päivävoiteet on erikseen. Silmänympärysvoidetta alan käyttää vasta kun näyttää että ryppyjä tulee. Kuivaan kasvot karkealla pyyhkeellä, se vilkastuttaa kivasti verenkiertoa. Kuorinta asianmukaisella aineella tai saunassa kuorintahanskalla, kosteuttava naamio tämän jälkeen (herbinalla hyviä tuotteita tähän) . Käytän lähinnä silmämeikkiä ja T-alueelle meikkipuuteria kiiltoa estämään.

Alkuperäinen kirjoittaja punapää:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

Minulla on siniset silmät punaisen tukan kanssa ja se näyttää todella harvinaisen eksoottiselta kuulemma!
Kurja juttu noin luonnonkiharat hiukset :(. Kaverilla on myös ja minulla ja ne vanhentaa ennenaikaisesti. Sama kuin 25 vuotias ottaisi permanentin! Käytätkö suoristusrautaa? Itse käytän ja nyt hiukset näyttää tosi hyvältä :).
Ikävää myös punabigmenttisyys. Tulee auringonläiskiä kun ihon ihoon ei tartu aurinko kunnolla.
Myös punapäänä pitää käyttää vahvaa suojakerrointa aurinkorasvassa. Apteekista saa tosi hyviä ja varmasti toimivia.
Pojalla on tummat kiharat hiukset ja kirkkaan siniset silmät. Tytöllä taas vaaleat hiukset ja vihreänruskeat silmät.Tyttö olikin pienenä lapsimallina joskus. Hän sai siitä vähän säästöjäkin.

Olin muuten itsekin joskus tienaamassa opiskelurahoja vaateripustimena. Silloin Johanna Raunion, Eki Hakkaraisen ja Make Keinäsen aikoihin. Luultavasti tiedätte vain Johannan Salkkareiden kautta.

Uusimmat

Yhteistyössä