K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mulla on luonnonkauniit kasvot ja ryppyjä on vain yksi, jonka päällä istun. Siis en tarvitse kovinkaan paljon meikkiä, enkä muutakaan laittamista. Hiuksetkin ovat luonnonkiharat...vähän liikaakin ja silmät vihreät, kuten punatukkaisilla tapaa olla.
Pojalla on tummat kiharat hiukset ja kirkkaan siniset silmät. Tytöllä taas vaaleat hiukset ja vihreänruskeat silmät.Tyttö olikin pienenä lapsimallina joskus. Hän sai siitä vähän säästöjäkin.Alkuperäinen kirjoittaja punapää:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mulla on luonnonkauniit kasvot ja ryppyjä on vain yksi, jonka päällä istun. Siis en tarvitse kovinkaan paljon meikkiä, enkä muutakaan laittamista. Hiuksetkin ovat luonnonkiharat...vähän liikaakin ja silmät vihreät, kuten punatukkaisilla tapaa olla.
Minulla on siniset silmät punaisen tukan kanssa ja se näyttää todella harvinaisen eksoottiselta kuulemma!
Kurja juttu noin luonnonkiharat hiukset. Kaverilla on myös ja minulla ja ne vanhentaa ennenaikaisesti. Sama kuin 25 vuotias ottaisi permanentin! Käytätkö suoristusrautaa? Itse käytän ja nyt hiukset näyttää tosi hyvältä
.
Ikävää myös punabigmenttisyys. Tulee auringonläiskiä kun ihon ihoon ei tartu aurinko kunnolla.
Myös punapäänä pitää käyttää vahvaa suojakerrointa aurinkorasvassa. Apteekista saa tosi hyviä ja varmasti toimivia.