Miten saatte orgasmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VieRass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 28 vuotias nainen, en koskaan ole saanut orgasmia.
Seksitä kuitenkin tykkään vaikken orgasmia siitä saakkaan.

Ei osaa kaivata semmoista asiaa mitä ei ole koskaan kokenut...

Ei pelkällä yhdynnällä, mitenkään. Eikä välttämättä aina.

Sormin, leluilla, suuseksillä, millä tahansa kivalla, joka kohdistuu klitorikseen. Samalla tietty voipi naida, silloin minäkin voin saada "perinteisen" orgasmin.

Ekan orgasmin sain ehkä 11v nurkilla, omin käsin. Eka seksikokemus oli suuseksiä ja siinäkin sain, ikää 15v.

Pelkällä yhdynnällä?
Leluilla?
Suuseksillä?

Vai millä?

Saatteko aina?

Milloin saitte ensimmäisen orgasmin?

yhdynnällä jos minä tai mies räplää samalla klittaa.
leluilla toki.
suuseksillä kans, ihanaa.
seksillä ylipäätään.
saan aina.
eka.. en muista. yksinäni joskus teininä, miehen kanssa jonkun viikon päästä tapaamisesta nykyisen kanssa.. eli 17 vuotiaana.

Sain ekan orgasmin tosi nuorena omin käsin, olin ala-asteikäinen, sen tarkempaa ikää en muista.

Yhdynnässä en orgasmia saa, stimulaation pitää kohdistua klitorikseen. Parhaiten onnistuu käsin. Olen turhankin urautunut - on vaikeaa saada orgasmia muuten kuin tietyssä asennossa tietyllä tavalla. Pitäisi ruveta opettelemaan muitakin tapoja!

Olen 28-vuotias.

Enkä skuirttaa!

Mie saan yhdynnässä,suuseksillä,sormin ja leluilla.
Sanoisin että useimiten, ehkä 97- 98 % ja voin saada useempia orgasmeja seksin aikana.
Ensi kerran sain orgasmin varmaan n 14 vuotiaana yksin.

[QUOTE="vieras";24219577]Syömällä suklaata! ;)[/QUOTE]

Tämä on niin totta :D

Itse en oo saanu ku joskus ehkä nuorena ku seksi oli uus juttu. En yhtään saa kiksejä nuolemisesta tai sormijutuista. Leluja en oo kokeillu, ku ei oikeastaan haittaa orgasmittomuus. Seksi on kuitenkin yleensä kivaa.

Tosin ei ehkä niin kivaa ku suklaa ;)

Ennen sain pelkällä lelulla tai esim. käsisuihkulla. Nyt kolmekymppisenä sinkkuunnuin ja olen oppinut nauttimaan seksistä ihan uudella tavalla. Ensimmäinen miesystävä eron jälkeen oli niin taitava, että aloin saada orgasmeja sekä suuseksissä että yhdynässä. Ja sama on jatkunut seuraavankin kanssa. Molemmilla on myös isompi (paksumpi) penis kuin exällä, uskon että sekin vaikuttaa.

Ensimmäisen orgasmini sain 15-vuotiaana harrastaessani pettingiä poikaystäväni kanssa. Se olikin ainoa orgasmi sen pojan kanssa, vaikka seurustelimme seitsemän vuotta.

Yhdynnässä ja jos mies samalla vähän näppäilee niin vielä nopeammin...
Kymmenestä kerrasta yhdeksällä saan ja joskus useamman,kuin kerran.

Ensimmäisen kerran 16 vuotiaana silloisen kumppanin kanssa.

Saan aina - en näkisi seksissä muuten olevankaan järkeä, se on se huipennus sille. Perinteisesti ihan vaan alla olemalla (oikeassa asennossa mies päällä eli klitoriksella lienee jotain tekemistä asian kanssa) tai päällä. Ärsyttävää, jos jotkut noissa asennoissa ovat yrittäneet alkaa klittaa hangata, ei ole minulla tarpeen. Takaapäin onnistuu vain oikealla tavalla klitorista koskettamalla.

Suuseksissä, omin käsin, leluilla.. Yhdynnässä en saa ja mies pitää mua siksi vajaavaisena.
Esitti tässä teoriankin, että se johtuisi siitä, että mulla on isot sisemmät häpyhuulet ja klitoris jää sinne piiloon. Eli kysyisinkin teiltä muilta, jotka ette saa yhdynnässä, että onko teillä samanlainen anatomia?

Saan orgasmeja vain kun klitorista ärsytellään. Silloinkin vain selinmakuulla. Yhdynnässä mieheni kanssa usein itse hieron klitorista samalla, pidän rajusta otteesta eikä mies uskalla painaa tarpeeksi. Tunnen itseni varsin vajaaksi, kun en saa pelkällä yhdynnällä. Yhdyntä pelkästään kyllä tuntuu hyvältä ja joskus olen hyvin lähellä orgasmia mutta ei vaan tule.
Miehellä on tästä suuret paineet, kokee olevansa huono, ja minulla on juuri samat tunteet itsestäni. Haittaa melko suuresti meidän seksielämää.
Mulle ei ole myöskään toiminut lelut, on kokeiltu värinää klitassa, mutta ei ole tarpeeksi. Vain itse osaan kosketella sitä täysin oikein, vaikka kyllä mieskin on kerran saanut minulle käsin orgasmin, ja suulla saa useinkin.

Ekaa orgasmia en todellakaan muista, joskus ala-aste ikäisenä kai omin käsin tietty. Ensimmäisen kerran orgasmin toisen ihmisen tekemänä tuli nykyiseltä mieheltäni suuseksissä pari vuotta sitten. Se oli mahtavaa, ikimuistoista.

Saan aina - en näkisi seksissä muuten olevankaan järkeä, se on se huipennus sille. Perinteisesti ihan vaan alla olemalla (oikeassa asennossa mies päällä eli klitoriksella lienee jotain tekemistä asian kanssa) tai päällä. Ärsyttävää, jos jotkut noissa asennoissa ovat yrittäneet alkaa klittaa hangata, ei ole minulla tarpeen. Takaapäin onnistuu vain oikealla tavalla klitorista koskettamalla.

Miusta seksissä on järkeä ja on nautinnollista vaikka ei saisi ihana joka kerta orgasmia.
Jokainen näkee ja kokee seksin järkevyyden ja nautinnollisuuden omalla tavallaan.
Seksistä voi nauttia myös ilman orgasmia,onhan niitä sellaisia henkilöitä jotka eivät saa koskaan orgasmia.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24220244]Suuseksissä, omin käsin, leluilla.. Yhdynnässä en saa ja mies pitää mua siksi vajaavaisena.
Esitti tässä teoriankin, että se johtuisi siitä, että mulla on isot sisemmät häpyhuulet ja klitoris jää sinne piiloon. Eli kysyisinkin teiltä muilta, jotka ette saa yhdynnässä, että onko teillä samanlainen anatomia?[/QUOTE]

Kerropa sille miehellesi, että et ole vajavainen. SUURIN OSA naisista EI saa orgasmia yhdynnässä, vaan klitorista stimuloimalla, kuten minäkin. Ei siinä ole mitään outoa.

Anatomiani ei kuulosta samanlaiselta kuin sinun.

Yhteistyössä