Minä saan kaikkein parhaimmat orgasmit silloin kun mies hyväilee minua sormin. Koko elämän aikana yhdynnässä saatuja orgasmeja on ehkä viisi, mutta nautin silti seksistä kokonaisvaltaisesti. Tai no, en todellakaan ole nauttinut jokaisen miehen kanssa. Nykyisen kanssa kylläkin ja hoitelee minulle orgasmin joka kerta. Vähintään yhden.
No itse taas ajattelen asiaa ihan siltä kantilta että miksi seksiä ylipäänsä harrastetaan. Lasten takia tietenkin. Mutta sitten taas toisaalta ni ajattelen asiaa myös niin että jos saa seksin aikana orgasmin ni se on kaiken loppuhuipennus. Itselläni ja miehelläni loppuhuipennus e kuitenkaani ole se mihin tähdätään vaan pointti on se, että kumpikin nauttii.
Mie nautin klitoriksen kihottamisesta. En välttämättä saa yhdynnässä ollenkaan orgasmia vaan itselläni kanssa niin kuin joku aikaisemminkin kirjoitti niin vaatii klitoriksen kiihottumisen. Tykkään stimulointileluista, värisevistä. Niillä saan aina jos vain haluan orgasmin.
Mut mää oon miettiny että pystyykö joku pidättämään orgasmia? Ja miten hän sen tekee? Miulle on todella hankalaa pitkittää orgasmin saamista. Vaan kun tuntuu hyvöltä niin yleensä antaa mennä vain
saan orgasmin kuinka vaan 5-10 min, usein ei mene sitäkään. helpoiten yhdynnässä, mies päällä. orgasmin saanti on useimmiten korvien välissä, käykääs googlettamassa...
Lasten takia harrastetaan seksiä?!?!? Outo ajatus. Sittenhän seksinharrastaminen loppuis ku lapsiluku täynnä... monta kymmentä hyvää nainti vuotta menis hukkaan. Saan itse sormin, leluilla, suuseksillä ja yhdynnässä klitorista kiihottamalla.