Miten saatte suhteen toimimaan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiken se kestää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaiken se kestää...

Vieras
Hetkellisen välirikon jälkeen? Miten toinen voi muuttua niin yhtäkkiä tuiki tuntemattomaksi. Kersoista asti ollaan yhdessä oltu, mutta nut se jokin puuttuu. Mikään ei tunnu missään, on jotenkin niin välinpitämätön olo. Ja kun tuo mies ei koskaan ole osannut lohduttaa, vaikka olis mitä tapahtunut.
On vaan niinkuin ei olis mitään tapahtunut, on jotenkin tunnevammanen, vaikka tiedän, että taitaa johtua lapsuuden kokemuksista.
Matkalla ei päästä, joten pitäis ihan täällä kotioloissa jotain keksiä, tässä murkkujen ja pikkuisten keskellä.

Ihan sellainen toisen huomioiminen, pienet yllättävät asiat arjessa... Noi on asioita joiden ansiosta meillä jaksetaan,tosin ainahan sitä on välillä matalalentoa mutta silloin sitä yritetään vieläkin enemmän että suhden voisi paremmin.

Näinkin voi olla. Olen unohtanut liian pitkäksi aikaa omat tarpeeni, naisena ja vaimona. Tympii vaan niin kun mies ei koskaan ole huomioinut millään tavalla, missään tilanteessa. Asiasta ollaan kyllä keskusteltu, mutta kun keskustelutkaan ei miehelle mieleen. Elämä sujuisi "hyvin", jos en koskaan vaatisi mitään itselleni tai jos on jotain ikävää sattunut, pitäisi olla vaan ninkuin ei mitään olisi tapahtunut. Tasaisen tappavaa... Ei iloja eikä suruja... Niin.. ehkä se olen minä...
Olenkohan vihdoin kasvamassa aikuiseksi naiseksi ja osaan vaatia itsellenikin kotain?

Yhteistyössä