E
epätoivo
Vieras
Tuntuu että kiire koko ajan.. ei ennätä olla kunnolla lasten kanssa, ei tehdä kotihommia (teen oikeesti niin vähän kotihommia kuin mahdollista ja sen kyllä huomaa), ei ulkoilla ja kuntoilla, nauttia elämästä. Aina kiire ja huono omatunto. Miten te muut saatte arjen toimimaan?