Miten saisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piiku82

Vieras
Miten saisin mieheni ymmärtämään, että en ole vaihtamassa/jättämässä häntä? Hän on hirveän mustasukkanen jo pelkästään siitä et jos keskustelen vaikka jossain keskustelu palstalla toisen miehen kanssa siitä jo nousee hirvee haloo?!? Itse en jaksa enää tätä henkisesti enkä fyysisesti. (Siis ei mieheni minua lyö). :'( Hän on pannut koneellekkin joskus mulle estoja mutta ottanut ne pois sit. omasta mielestäni keskustelen ihan asiallisesti mutta mies aina yleensäkkin yhdistää ne keskustelut seksiin tai et mä haen jotain uutta miestä..mitä mä siis teen ku mä en jaksa tätä enää?

Hei!

Onko tullut mieleen, että miehesi yhdistää tuon keskustelupalstoilla juttelun siihen, että etsit sieltä seuraa. Mitäpä jos kokeilisit sellaista konstia, että lopettaisit keskustelut palstoilla ja keskittyisit muiden miesten kanssa keskustelemisen sijasta omaan mieheesi!

Hei Mamu ja kaikki muutkin.

Ihan ensiksi mä kyllä haluan sanoa et kyllä mä omaan mieheni keskityn todella paljon kun se sattuu olemaan kotona..kotona oltaessa tahtoo olla toisinpäin ettei mun mies mua huomaa ja ota mua huomioon. Olen sanonut hänelle etten mä hae mitään uutta miestä,enkä uutta suhdetta ja hän tietää sen varsin hyvin..asiasta on moneen kertaan keskusteltu. Raksatan häntä todella paljon ja niin kyllä sanoo hänkin minua rakastavan. Mut nää tahtoo olla semmosia asioita et sitä kiukutellaan päivä tai pari jos sitäkään ja sit asiat on taas hyvin.

Mustasukkaisuus on sairaus, josta on tosi vaikea parantua. Mahdollista kyllä, mutta todella vaikeaa. Yleensä kun tahtoo pahentua ajan kanssa.

Keskustelut auttaa, mutta enenkaikkea miehen oma halu parantua. Ei kukaan voi muuttua, ellei itse halua; ei loppujen lopuksi auta edes se, että lopettaisit koko netissä olon. Mies vain epäileisi sitten sinun tapaavan toista muualla/käyvän netissä silloin kun ei itse ole paikalla.

Tämän voin sanoa itse kokemuksesta omalla kohdallani ja ystävyys/lähikaverisuhteita seurattuani.

Asia on tosi vakava, vaikkei kaikki sitä ymmärrä.

Yhteistyössä