V
vieras
Vieras
kait se on hyvä mies, käy töissä ja maksaa laskuja. Mutta ei juttele, me ei ikin käydä missään, ei edes kylässä siis IKINÄ. Sillä ei ole yhtään kaveria. Istuu koneella eikä tee muuta, on ilkeä jos puhuu mitää. Ei harrasta mitään. Itse olen seurallinen ja puhelias, mutta elämä on surkeaa kun ei ole tuttuja, entisellä paikkakunnalla olisi kyllä. Haluan olla yksin tai miehen joka puhuu ja seuraa aikaansa enkä tuollaista kasvia.