Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelin ihan samaa. Pysyy naapurin räkänokat poissa. Ja kyllä asuin 7 vuotta ok-talossa ja se riitti.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Taas yksi hyvä syy asua kerrostalossa![]()
mä kans
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelin ihan samaa. Pysyy naapurin räkänokat poissa. Ja kyllä asuin 7 vuotta ok-talossa ja se riitti.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Taas yksi hyvä syy asua kerrostalossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana-taas:Grillikauden alettua, naapurin lapset tulevat heti kun meillä grillataan, "anna mulle, miks mä en saa???" Epäkohteliasta.
Toki annamme joskus, mutta aina ei ole tarpeeksi tarjolla,
ihmetyttää vanhemmat kun eivät koskaan hae pois, vaikka huomaavat, että lapset ovat häiriöksi ?!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana-taas:Grillikauden alettua, naapurin lapset tulevat heti kun meillä grillataan, "anna mulle, miks mä en saa???" Epäkohteliasta.
Toki annamme joskus, mutta aina ei ole tarpeeksi tarjolla,
ihmetyttää vanhemmat kun eivät koskaan hae pois, vaikka huomaavat, että lapset ovat häiriöksi ?!
Siis hyi! Kyllä sanoisin vanhemmille, että halutaan ruoka-ajat vain oman perheen kesken -ja että mitenkäs sovitaan, jotta tämä onnistuisi???
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Meillä ollut tuota samaa vaikeutta.
Just sellaista että ollaan suunniteltu oman perheen kanssa lähteä kävelylle tai pihalle, niin siihen tulee vieras lapsi ja ei osata olla niin julmia että häätäisimme pois.
Pikkuhiljaa olemme opetelleet.
Alkuperäinen kirjoittaja ds:No meillä on vähän sama ongelma. Naapurin poika on 4v ja ulkoilee yksin, mutta ei se kuitenkaan viihdy yksin. Heti kun tullaan pihaan jostain se hyökkää meille, kinuaa sisälle jos mekin mennään sisälle, vaatii meidän tyttöä ulos leikkimään (tyttö on 3v joten en päästä ilman valvontaa). Heti tulee meidän pihaan jos huomaa et me ollaan ulkona ja haluaa osallistua kaikkeen mitä me tehdään. Musta jotenkin surullista sitten kieltää toista ja poika lopulta seisoo kadulla ja vaan katselee mitä me tehdään. Pojan vanhemmat on vaan naureskellut et kaipaa kaveria.