M
"mä"
Vieras
tekisin tuosta valittajasta valituksen
peesi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tekisin tuosta valittajasta valituksen
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä;16826310:mäpä kerron oman tarinan. kaveri naapurissa haukku koira päivät pitkät, aamusta iltaan ja yölläkin. kaveri valitti asiasta jopa vuokran antajalle joka antoi nootti sitte koiran omistajalle. no pieni yhteenotto pihalla kesällä ja koiranomistaja sanoi että kun nuo teidänkin lapset tuossa pihalla möykkää ja huutaa (siis tavan leikkimisen ääntä), hän siis vertaisi lasten ääntä koiran haukkumiseenet on näitä tapauksia :headwall:
mä jatkaisin siellä hiekkalaatikolla lasten kanssa leikkimistä ja jos se heille ei käy niin muuttakoot pois.
jättäisin omaan arvoonsa moisen valituksen ja jatkaisin entiseen malliin normaalia elämää normi elämän äänillä![]()
Tätä määki mietin. Lapsista lähtee kaamea kimakka ääni. Ja vielä joka päivä. Hankkikaa oma hiekkalaatikko pihallenne ei ees tule kalliiks, muutama lauta ja hiekkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ärsytti;27201397:En jaksa nyt kommentoida muuta kuin että itseäni kyllä edellisessä asunnossa suoraan sanottuna VITUTTI naapurin lasten mekastus (eli leikkiäänet ja siihen liittyvä mekkala) joka päivä aamusta alkaen klo 8-9, talvella hieman myöhemmin.
Rivarikämppä siis meillä ja leikkipaikka pihassa. Opiskelin ja kävin töissä tuolloin ja se vähäinen vapaa-aika/lepoaika ajoittui aamuun ja aamupäiviin. Kesällä varsinkin, kun oli pakko pitää ikkunaa auki, niin oli kyllä varsin ärsyttävää herätä lasten kiljahduksiin ja älämölöön. Anteeksi. Ei siinä vaan pystynyt nukkumaan tai rentoutumaan.
No joo, minä paha, elämän ääniä kestämätön ihmismulkku asun nykyään jo omassa talossa isolla tontilla ja naapurin lapset eivät metelöi, joten ette pääse kuittailemaan muuttamisesta korpeen
Ehkä niitä hiekkalaatikoita voisi sijoittaa vähän kauemmas ihmisten asunnoista, minun mielestä. Kun ne on aina siinä ihan ikkunan alla. Vaikka elämästä lähtee ääntä, niin kyllä ihmisillä pitäisi olla oikeus asumisrauhaan.