miten se lapsihavannointi tehtävä tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiiiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiiiiiiii

Vieras
mulla alkais parinvkonpäästä näyttö ja siinä ois vielä tuo lapsihavannointi tehtävä, niin miten se tehdään..joo oon jo kysynyt luvan yhden lapsen vanhemmilta että saako sen lapsesta tehdä ja lupas mut en tiiä,siis kirjoitanko papreille niinku aineena että mitä se lapsi osaa jne??

no ei muutakun paperi missä siis lukee että tee lapsihavannointi missä kerrot lapsen fyysisestä,psyykkisestä kasvusta ,kehityksestä jne... olin oksennustaudissa kun oli näyttöinfo ja olen ihan pihalla tästä tehtävästä:/ kaikki muut tehtävät oon melkein tehnytr ja suunnitellut valmiiksi mut tuota en oo alottanutkaan...

no mutta kun meillä on itseopiskelua ,aikuiskoulutuskeskuksessa vaan muutaman kerran ollu tunteja, kysyin opettajalta että mitä sellä puhuttiin niin snao vaan että samaa mitä papreissakin ukee..llähinnä kysyn että miten se lapsihavannointi toteutetaan,kerronko papreille vaan että mitä lapsi osaa jne vai miten?

[QUOTE="iiii";25062726]no ei muutakun paperi missä siis lukee että tee lapsihavannointi missä kerrot lapsen fyysisestä,psyykkisestä kasvusta ,kehityksestä jne... olin oksennustaudissa kun oli näyttöinfo ja olen ihan pihalla tästä tehtävästä:/ kaikki muut tehtävät oon melkein tehnytr ja suunnitellut valmiiksi mut tuota en oo alottanutkaan...[/QUOTE]

Sitten sä kerrot lapsen psyykkisestä ja fyysisestä kasvusta ja kehityksestä, jos niissä papereissa niin käsketään tehdä. Ja en nyt ihan heti keksi mihin muuallekaan sen tekisit kuin paperille...

meidän lasta aikuisopiskelija havannoi päiväkodissa muutaman päivän/viikon. Saatiin sitten itsellekin se havannointi tarkastettavaksi ja oli monisivuinen ja ihan ok, omaksi lapsekseni tunnistin :)
Siinä oli kirjoitettu esim taidoista ryhmässä. Ihan taidoista esim askarteluissa, liikunnallisissa jutuissa, puheen kehittyneisyys ym. Ja aina oli siinä jotain yleistäkin kyseisen ikäluokan juttua ja meidän lapsi oli just sitä ns. ikäisensä tasoista.

Uusimmat

Yhteistyössä