miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja horukselle:
No en yhtään ihmettele jos paskaa puhutaan ku vaikutat v.mäiseltä

Mä arvostan enemmän ihmisiä jotka sanoo sanottavansa suoraan, eikä puhu paskaa seläntakana.
Eipä sunkaan kommentit anna kovinkaan ystävällistä kuvaa sinusta =)
Musta tekee vattumaisen ihmisen se että mulla on mielipiteitä :saint:
Mutta jos palstalla haukkuu ihmisiä rumaksi ja naureskelee Tukiaiselle on vain hiton hyvä tyyppi :snotty:

Mä en niinkään diggaa pääkalloja ja vihreitä hiuksia itselläni., lähinnä siksi, kun tätä ikää alkaa jo olla lähemmäs 30 vee ja ne näyttäs mun päällä hiukan oudoilta...muut näyttäköön milkä näyttää... En mäkään ihan perusmamma ole ja sitä parjattua tuulipukua...ei kiitos, eikä niitä ulkoilupukuja joita näkee useemmalla kuin joka toiselle äiti-ihmisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
mie en lastani pue mustiin paitsi yhdet mustat sammarit löytyy :) pinkkejä. liloja/violetteja ja tummanpunaisia vaatteita aika paljon ja sitten keltaista, ruskeaa..

Meil on tytöllä mustia farkkuja ja huiveja, pari tunikaakin :) Ja aika paljon myös noita pinkkejä, liiloja ja tummanpunaisia. Pääosiltaan kyllä ihan normilastenvaatteisiin tytön puen, hän saa sitte aikanaa itte tyylinsä valita :)

siulla vissiin vähän isompi tyttö jo? miulla 4kk ikänen vasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mä en niinkään diggaa pääkalloja ja vihreitä hiuksia itselläni., lähinnä siksi, kun tätä ikää alkaa jo olla lähemmäs 30 vee ja ne näyttäs mun päällä hiukan oudoilta...muut näyttäköön milkä näyttää... En mäkään ihan perusmamma ole ja sitä parjattua tuulipukua...ei kiitos, eikä niitä ulkoilupukuja joita näkee useemmalla kuin joka toiselle äiti-ihmisellä.

no melkein 30 ollaan täälläkin :)

siulla vissiin vähän isompi tyttö jo? miulla 4kk ikänen vasta :)

4,5 v :) Kyllähän tuolle on jo musiikkimaku vähän tarttunut ;) Tänään huvikseni testasin että miltä näyttäis mulla keesi ja tyttö vaan hihkas että äitillä on aivan mahtavan ihanat hiukset! :whistle: :laugh:

:wave: yks "mustiainen" äitiliini ilmoittautuu :D Yleensä muuten en tuijottelua edes huomaa, mutta kaupassa ja kirppiksellä yht'äkkiä tajuaa että ympärillä on mukavasti tilaa. Ei ole tungosta kun mummelit väistyy sivuun :laugh:

Pienemmällä pojalla on muutama "hurja" vaate, mustaa ja pääkalloa ja yksi aivan ihana pieni niittiranneke B) Ikää siis 5kk, muuten vaatteet vihreää, ruskeaa, sinistä, valkoista. Vanhempi poika itse haluaa lohikäärmepaitoja, maastokuvioita, pääkalloja, enkä ole kieltänyt. Tosin halusi myös kasvattaa pitkät hiukset ja värjätä ne mustiksi, ikää 9v., kasvattaa saa muttei värjätä. Lupasin että kun menee yläasteelle, niin sitten saa värjätä jos haluaa :kieh:

mulla ikää 33v. :D

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:

mulla ikää 33v. :D

Ja mä oon 31 v :D

:wave: yks "mustiainen" äitiliini ilmoittautuu :D Yleensä muuten en tuijottelua edes huomaa, mutta kaupassa ja kirppiksellä yht'äkkiä tajuaa että ympärillä on mukavasti tilaa. Ei ole tungosta kun mummelit väistyy sivuun :laugh:

Pienemmällä pojalla on muutama "hurja" vaate, mustaa ja pääkalloa ja yksi aivan ihana pieni niittiranneke B) Ikää siis 5kk, muuten vaatteet vihreää, ruskeaa, sinistä, valkoista. Vanhempi poika itse haluaa lohikäärmepaitoja, maastokuvioita, pääkalloja, enkä ole kieltänyt. Tosin halusi myös kasvattaa pitkät hiukset ja värjätä ne mustiksi, ikää 9v., kasvattaa saa muttei värjätä. Lupasin että kun menee yläasteelle, niin sitten saa värjätä jos haluaa :kieh:

huuh..miksi te kaikki "darkmamat " olette jossain pääkaupunki seudulla,? tai lahdessa tai tampereella :) ois kiva järkyttää ihmisiä kimpassa :D

ei tuu mieleen, että joskus teitä katotaan, kun olette koomisen näköisiä ? musta ainakin erittäin harva vanhempi ku 20vee näyttää hyvältä noissakaan kuteissa joita ootte tässä kuvaillut.

tänäänkin kaupassa joku täti-ihminen katsoi kuin olisi epäillyt minun kaapanneen lapseni siis voi helv.. :( hiukseni ovat olleet mustat, violetit, punaiset.. nyt puna-mustat. käytän yleensä jonkin verran meikkiä ja valta-osa vaatteistani on mustia, esim. nyt mustat housut ja musta hihaton paita. kynteni ovat yleensä mustat ja rakastan tatuointeja. saatan kuunella lady gagaa tai britney spearsia mutta yleensä kotonani soi sonata artica, 69 eyes, theatres des vampires.. mutta silti olen tavallinen äiti joka rakastaa lastaan yli kaiken. tuo pieni kuolakone joka hihkuu lattialla liloissa trikoissaan ja nalle puh-bodyssaan on elämäni keskipiste :) mieheni ei ole mikään hevari/gootti tms ja huomauttelee joskus vaatteistani mutta minähän en muutu kenenkään iloksi.. :)

Ethän sinä ole massasta poikkeava äiti etkä ihminen, ainakaan kuvauksesi perusteella.

Ap ja muut, olkaa vaan rohkeasti ja ilolla massasta poikkeavia! Itse en ole ulkonäöllisesti massasta poikkeava, mutta muuten kyllä... Ollaan ylpeästi omia itsejämme! :)

huuh..miksi te kaikki "darkmamat " olette jossain pääkaupunki seudulla,? tai lahdessa tai tampereella :) ois kiva järkyttää ihmisiä kimpassa :D

Mä asun 8000 asukkaan kaupungissa satakunnassa
:D

Asutaan kerrostalossa ja nyt talon mammat jo tietää etten ole "vaarallinen" ja pari kertaa kun ollaan kylillä juteltu, niin heidän "mammakaverinsa" ovat aluksi kauhuissaan, mutta kun jutellaan niin kauhu laantuu. Tämäkin on vaaterasismia jossa leimataan vaatetuksen takia ihminen joksikin jota ei ole... :|

Asutaan kerrostalossa ja nyt talon mammat jo tietää etten ole "vaarallinen" ja pari kertaa kun ollaan kylillä juteltu, niin heidän "mammakaverinsa" ovat aluksi kauhuissaan, mutta kun jutellaan niin kauhu laantuu. Tämäkin on vaaterasismia jossa leimataan vaatetuksen takia ihminen joksikin jota ei ole... :|

Niin tuttua.. Mekin ku muutettiin (asutaan kyl tääl pk-seudulla) niin johan pihapiirissä kateltiin hetken aikaa kulmien alta. Ei toki kaikki mutta osa. Tuo exäkään kun ei todellakaan oo mikään tavis-isi, on ammatiltaan hevilaulaja ja muusikko ja ulkonäkökin sitten sen mukainen.

Mutta kun juttusille päästiin naapureiden kanssa niin ne pahimmatkin mulkoilijat muuttuivat kivoiksi naapureiksi. Totesivat että ihan normaaleja ihmisiähän nuokin on :D

Mä asun 8000 asukkaan kaupungissa satakunnassa
:D

ja mie asun mikkelissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hj:
ei tuu mieleen, että joskus teitä katotaan, kun olette koomisen näköisiä ? musta ainakin erittäin harva vanhempi ku 20vee näyttää hyvältä noissakaan kuteissa joita ootte tässä kuvaillut.

ja muotivaatteissahan ei kukaan näytä koomiselta.. hei. makunsa kullakin :)

Tunne itse muutaman tällaiseen tyyliin pukeutuvan äidin ja huonoa sanottavaa on. Käyttävät runsaasti alkholia, tupakoivat ja ravaavat kaikenmaailman festareilla kesät niin että rahaa ei jää muuhun, lapsen tarpeisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Tunne itse muutaman tällaiseen tyyliin pukeutuvan äidin ja huonoa sanottavaa on. Käyttävät runsaasti alkholia, tupakoivat ja ravaavat kaikenmaailman festareilla kesät niin että rahaa ei jää muuhun, lapsen tarpeisiin.

no se on sinun kokemuksesi :) Mä tunnen monta muodin mukaisesti pukeutuvaa jotka tekevät juuri tuota mitä kerroit :D

jeeee, löysin lempparitoppini kaapin väärältä hyllylta :D ! pitkä, valkoinen, edessä musta "avatun korsetin kuva"siis se painatus näyttää sen topin päälle vetäistyltä korsetilta. pääsee taas neuvolassa ihmettelemään...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
mä oon ihan koht 30v :whistle: mutta rakastan yli kaiken pääkalloja ja kaikkee muutaki :D
just ajattelin repästä hiusvärin kanssa huomenna kun ei vanhus enää tänään jaksa...

mun pitäis tilata joku punainen shokkiväri, vaihtais mustan välillä pois :D

Jännä että aika harvat lapset katsoo pitkään päin, yleensä ne on vanhmpia ihmisiä. Pojan kaveri joskus näytti aristelevan mua, joten kysäisin häneltä arvaako mikä on mun lempiväri. Arvasi oikein ja jännittynyt olo poistui, alkoi kertomaan omasta lempiväristään =) Ja pienet lapset jopa uskaltaa joskus tulla kysymään miksi pukeudun vain mustaan, ja kun rehellisesti vastaan mustan olevan lempivärini, se riittää ja kaikki on ok. Lapset sopeutuu ja hyväksyy erilaiset ihmiset paljon paremmin ja helpommin kuin osa vanhemmista :D

jeeee, löysin lempparitoppini kaapin väärältä hyllylta :D ! pitkä, valkoinen, edessä musta "avatun korsetin kuva"siis se painatus näyttää sen topin päälle vetäistyltä korsetilta. pääsee taas neuvolassa ihmettelemään...:)

voi :ashamed: Mä en voi käyttää toppeja |O *ehkä kesällä siinä kunnossa*

Yhteistyössä