Ja sitä itse uskoo siihen omaansa ainoana oikeana ja toinen taas uskoo omaansa. Onko jumalia olemassa kullekin uskolle omansa? Ja jos ei niin mistä sen tietää että toinen on oikea ja toinen taas ei jos kumpikin omaansa uskoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mä oon vaan sanonut, että ihmiset uskoo eri asioihin :xmas:
Hankalaa kerrassaan selittää mitään NIIN äh äh "uskon" asiaa:headwall: :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:On olemassa yksi jumala, jolle jokaisella ihmisellä on oma nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mä oon vaan sanonut, että ihmiset uskoo eri asioihin :xmas:
Hankalaa kerrassaan selittää mitään NIIN äh äh "uskon" asiaa:headwall: :xmas:
![]()
uskominen johonkin vain uskomisen vuoksi vai uskominen johonkin joka on oikeasti olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en koskaan edes pohdi, onko jollekin kristitylle se kristittyjen jumala oikea. Minusta se on sen kristityn oma tehtävä pohtia asiaa eikä kuulu millään tavalla mulle. Ja sama koskee siis muitakin uskontoja.
Alkuperäinen kirjoittaja pankkikuuppa:Mä olen tullut siihen johtopäätökseen, että uskonto on jokaisen meidän pään sisällä eikä ole olemassa mitään jumalaa tai vastaavaa uskonnon kohdetta tuolla jossain samaan tapaan kuin vaikka esimerkiksi aurinkoa tai Eiffel-tornia.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ihmiset uskoo eri juttuihin.
Itse tietenkin uskon, että oma Jumalani on se oikea Jumala![]()
Mulla on mun uskontoni. Kristityillä on kristittyjen uskonto. Muslimeilla on muslimien uskonto. Buddhalaisilla buddhalaisten uskonto. Jokainen uskokoon siten, mikä oikeammalta tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Kai sulla on omassa mielessäsi kuitenkin joku yleiskäsitys? Eri jumalia?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Ajattelen, että jos ihminen tahtoo vilpittömästi löytää Jumalan, (vaikkei olisikaan juuri tulossa kristityksi), Jumala voi kyllä kuulla hänen rukouksensa. Kuitenkin niin, että ainoa tie, mikä meille on luvattu pelastukseen on Kristuksessa. Toisaalta taas uskon että jos ihminen tietoisesti palvoo pahoja henkiä niin sitä saa mitä tilaa. Siihen väliin jää harmaa alue, mutta minun ei tarvitse tietää kaikkea. :xmas: