Miten selvitä eteenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja broken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

broken

Vieras
Poikaystäväni on 10 vuoden jälkeen sitä mieltä, että haluaa elämältä jotain muutakin, kokemuksia muiden ihmisten kanssa, työtä ja poikakavereiden kanssa pyörimistä. Näitä hän ei voi ilmeisesti toteuttaa parisuhteessa...Elämä yhdessä ei tunnu hyvältä. Olemme jo eronneet, asumisjärjesteöyt on vielä kesken. Minulle on ollut todella vaikeaa hyväksyä sitä, että joskus vain tunteet loppuu ja yhteistä tulevaisuutta ei ole enää nähtävissä. Olemme olleet hyviä ystäviä aina, mutta intohimo väliltämme on ollut hiipunutta jo jonkin aikaa. Ehkä itse olen ollut aina aktiivisempi osapuoli. Olo on todella hylätty, kun toinen ei enää halua vaan uskoo että joku toinen voi olla parempi. Haluan itse miestäni paljon, hän on aina kiehtonut minua. Tavallaan hän on ns. unelmieni mies. Kokemusta minulla ei aiemmin ole, edessä on ensi kertaa elämässäni yksinolo. Yksin jääminen arveluttaa, en ole varma mitä haluan jatkossa tehdä ja ystäviäkin on tällä hetkellä aika vähän. Joka tapauksessa eniten haavoittaa se, ettei hän enää halua minua naisena.-MIten pääsen yli tästä asiasta? Saanko varmuutta takaisin enää? Miten sitä uskaltaa enää lähteä mukaan parisuhteeseen uudelleen?

Olen todella pahoillani puolestasi. Sinä selviät varmasti, vaikka nyt tuntuukin siltä, ettei selviä. Vielä sinä tulet seisomaan vahvasti omilla jaloillasi tietäen, mitä haluat. Sinulla tulee olemaan hymy huulillasi ja hyvä olo itsesi kanssa.

Tottakai tuollainen loukkaa itsetuntoasi, mutta älä anna sen lannistaa itseäsi. Ihmiset haluavat eri asioita elämältään ja näin on valitettavasti käynyt teille. Se ei ole teidän kummankaan vika.

Yksinolossa pn paljon hyviä puolia. On aikaa itselle tehdä sitä mitä haluaa tai olla tekemättä mitään. Sitä ei kannata pelätä, vaan ottaa se haasteena. Elämä kyllä kantaa sinua, voit olla siitä varma.

Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoon. Usko itseesi! Päivä ja hetki kerrallaan. Kun on aika itsekä, itke. Ja kun on aika nauraa, naura sydämesi kyllyydestä. Vielä tulee aika, jolloin hymy huulilla miettiä elämän ihanuutta.

Hyvä kirjoitus ja esimerkki siitä miten joistain naisista olisi helposti elämään miehen muiden naisten rinnalla. Tasokkaalle miehelle pitäisi olla lainsuoma mahdollisuus ottaa lukuisia avo- ja aviopuolisoita, jolloin hänen ei tarvitsisi erota halutessaan sekstailla vieraiden naisten kanssa.

Yhteistyössä