Miten sitä ei osaa olla syömättä liikaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
En vaan osaa syödä niin että paino putois. Tänään vielä tehtiin pitsaakin ja onko maha melkein ylitäynnä..kyllä :/
Välillä ällöttää kattoa peiliin ees, tuntuu vaan että oon lihonut hirveesti lisää vaikkei vaaka näytä enempää kuin aiemminkaan.
Liikuntaa tulee harrastettua ihan liian vähän, toosi harvoin..mut luulis että ees syömisiään pystyis kontrolloimaan, mutta kun ei :x :x

Et oo ainoo... :( Viikolla osaan suht pienillä eväillä mennä, mut annas olla, kun viikonloppu ja HERKKUpäivä koittaa, niin mätän kaksin käsin koko viiden päivän edestä niin, että viikon hintsut syömiset on yhtä tyhjän kanssa.. Eikä mikään enää edes maistu hyvälle, kun koko ajan on ihan ähky olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla taas se vika, että mä en voi olla syömättä makeaa :kieh: suklaata on saatava. pitäis varmaan laittaa mies hoitamaan kauppareissut...

No tuo on sit toinen ongelma..nyt vaan en jaksa suklaatakaan ees aatella kun maha on niin täynnä sitä pitsaa :ashamed:
Onneks ei sentään joka kauppareissulta tuu herkkuja kannettua.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla taas se vika, että mä en voi olla syömättä makeaa :kieh: suklaata on saatava. pitäis varmaan laittaa mies hoitamaan kauppareissut...

No tuo on sit toinen ongelma..nyt vaan en jaksa suklaatakaan ees aatella kun maha on niin täynnä sitä pitsaa :ashamed:
Onneks ei sentään joka kauppareissulta tuu herkkuja kannettua.

mun taas tulee aina raahattua niitä makeita herkkuja kaupasta, ja sit pitää jumpata 2 tuntii :headwall:

saamaton läski ja kuvittelet, että miehesi himoitsee sinua sipsipussin muootisena.Jos sulla ei ihan oikeasti ole mitään muuta tekemistä kun kauhoa sitä safkaa kaksin käsin koko ajan napaasi niin pitäiskö miettiä elämää uudelleen? Että olisko kenties jotain muutaklin mahdollisuuksia elämässä ku kaupassakäynti, syöminen, paskantaminen ja niiden rumien mukuloiden saattaminen tähän maailmaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:
saamaton läski ja kuvittelet, että miehesi himoitsee sinua sipsipussin muootisena.Jos sulla ei ihan oikeasti ole mitään muuta tekemistä kun kauhoa sitä safkaa kaksin käsin koko ajan napaasi niin pitäiskö miettiä elämää uudelleen? Että olisko kenties jotain muutaklin mahdollisuuksia elämässä ku kaupassakäynti, syöminen, paskantaminen ja niiden rumien mukuloiden saattaminen tähän maailmaan?

Hyi v***u mikä latvastaan laho :x

Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:

Saamaton ja läski - Kyllä. En kuvittele että mies on kiinnostunut sipsipussin muotoisista naisista..mutta tunnun silti tuota kiinnostavan.
On tekemistä, muttei ehkä tarpeeksi kun ehdin kuitenkin mättämään ruokaa, en kuitenkaan kaksin käsin.
Rumia mukuloita miulla ei ole. Kiitos vaan huolenpidosta.

Pienen kuntopiirin vetäisin äsken ja avot,lähti kuin lähtikin imelän nälkä.Eli sanoisin näin että sillä vähäiselläkin liikunnalla elimistö "normalisoituu".Ymmärsit varmaan mitä tarkoitan :D