N
niin väsynyt
Vieras
Lasten kautta, tietenkin. Ei tapaa, ei soita, ei ole yhteydessä. Soittelee jatkuvaan lastensuojeluun ja lastenvalvojille että en anna tavata. Paskapuhetta. Ilmoittaa että en pidä puhelinta päällä että voisi soittaa. Paskapuhetta. Mä en ymmärrä mitä se haluaa. Nyt viemässä asiaa oikeuteen enkä mä ymmärrä miksi. En todellakaan ole estänyt yhtään mitään, itse se ei pidä lapsiinsa yhteyttä mitenkään.
Olo on todella voimaton enkä mä tajua sitä ollenkaan. Ihan kuin se eläis täysin erissä todellisuudessa ja maailmassa kuin minä.
Pitäis kai hommata se asianajaja. Mut kun mä en tajua miksi. Jos se haluaa muka tapaamisia jne, niin miksi se ei tee mitään niitten eteen itse? Mä olen ehdotellut ja sovitellut ja tullut vastaan ja myöntynyt jne. Mikään ei käy, ei sovi, ei kelpaa. Mun syytä sen mielestä kaikki.
Kunpa en ikinä olisi sen hullun kanssa alkanut millekään.
Olo on todella voimaton enkä mä tajua sitä ollenkaan. Ihan kuin se eläis täysin erissä todellisuudessa ja maailmassa kuin minä.
Pitäis kai hommata se asianajaja. Mut kun mä en tajua miksi. Jos se haluaa muka tapaamisia jne, niin miksi se ei tee mitään niitten eteen itse? Mä olen ehdotellut ja sovitellut ja tullut vastaan ja myöntynyt jne. Mikään ei käy, ei sovi, ei kelpaa. Mun syytä sen mielestä kaikki.
Kunpa en ikinä olisi sen hullun kanssa alkanut millekään.