Miten suhtaudut, jos raskaana oleva nainen istuu terassilla lasin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysyn tätä siksi, kun kaverini pyysi mua seurakseen terassille. Asutaan vaan tämmösessä pikkukylässä, ja melkein jo valmiiksi tiedän, että saisin paheksuvia katseita osakseni... Vaikka siinä lasissa olisikin vain limsaa.

No oletan automaattisesti että raskaana oleva nainen on istahtanut juomaan limsaa tai vettä kun kuumuus on väsyttänyt kesken kauppakierroksen =) . En osaa edes kuvitella muuta vaihtoehtoa.

No minulla on ainaki tarkotus istua terassilla joko alkoholiton olut tai limu lasissa. Totta sitä saa auringosta ja ystävien seurasta raskaanaki nauttia :)?

Hmm.. Ehkä tuon alkoholittoman oluen vois kuitenki jättää juomatta niin ei saa niin paheksuvia katseita.

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Voithan sä pyytää että saat juoda pullosta, niin kukaan ei ainakaan epäile mitään... :D (siis siitä limu pullosta.... :whistle: )

Niin tai vaikket jois pullosta niin ottaa se rekvisiitaksi siihen pöydälle. =)

mistä sinä tiedät mitä siinä lasissa on???? Minä saatan juoda (vaikken raskaana olekaan) vaikka kivennäisvettä jossa on muutama jäinen mansikka tai sitruunaviipale ja jäitä. Kuka tietää muutaman metrin päästäkään mitä juomani sisältää???
Ja raskaanaollessa kesällä minun aikanki oli tärkeää huolehtia nestetasapainosta ja lepuuttaa jalkojani. Miksen olisi istunut tuolille jossakin mukavasti?!

Höpsistä! Nykyään on niin paljon monenlaista tarjottavaa ravintoloissa, tarkoitan siis myös alkoholittomissa juomissa että toki voit mennä ravintolaan ystäväsi seuraksi!
Itse olen viimeksi tänään istunut terassilla mieheni kanssa kun hän joi oluen.. Itse söin jätskiä ja join vettä..jos jotakuta häiritsi niin ongelma lienee hänen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysymys tulikin jo otsikossa. Kiinnitätkö huomiota, jos raskaana oleva istuu terassilla lasi nenän edessä?

Jaa eikö raskaana oleva saa juoda terassilla edes vettä vaikka olisi kuinka kuuma ? TUhkakupistako se vesi pitäisi juoda ettei kukaan vaan luule että siinä lasissa on alkoholia ?

Lasissahan voi nykypäivänä olla mitä vaan terassillakin. Istuuhan siellä ihmisiä jotka hyppäävät auton rattiinkin heti terassilta lähdettyään. Jos taas raskaana oleva nainen on humalassa tai juo alkoholia, hän saisi kyllä itse ajatella kovin paljonkin asioita. Mielestäni alkoholistit pitäisi kastroida.

Yhteistyössä