V
vivian
Vieras
Muutamasta pienestä valheesta jäänyt kiinni, enkä itse voi sietää valehtelua. Kun viimeksi jäi kiinni, lupasi ettei enää valehtele. Nyt kuitenkin sain hänet kiinni valheesta (ei tosin itse tiedä sitä vielä, enkä tiedä kerronko!! ), kun hän sanoi että vie koiransa meidän viikonloppuloman ajaksi hoitoon kaverilleen, mutta koira oli eksällä (joka tuntee koiran siis entuudestaan, heidän yhteinen hankintansa ). Pointti onkin se, että MIKSI pitää valehdella? En oikeasti suutu siitä että eksä hoitaa koiraa MEIDÄN vkloppuloman ajan, vaan siitä että mulle valehdellaan! Viimeksi kun jäi kiinni, sanoi että siksi huijasi pienellä valheella koska ei halunnut että loukkaannun tai suutun, mutta kun mä suutun enemmän siitä valehtelusta kuin siitä että kertoo totuuden, joka sinällään ei suututa mua ollenkaan, mutta muuta syytä en keksi miksi valehtelisi koiran olinpaikan.
Nyt sitten mietityttää että sehän voi valehdella että rakastaa, mutta ei oikeasti rakastakaan.. Tai mitä kaikkea muuta se voikaan mulle valehdella!!
Ja nyt olenkin tässä herkutellut koko aamupäivän viestittelemällä miekkosen kanssa että viihtyikö koira "pekan" seurassa. Mitä olivat touhunneet jne, ja huomaan miten vaikea sen on keksiä vastauksia. Mutta kiusaan tasan niin kauan että lipsauttaa totuuden tai kertoo. Ei meinaan ole ennen näin paljon kiinnostanut kyseisen koiran tekemiset meidän poissaollessa
Nyt sitten mietityttää että sehän voi valehdella että rakastaa, mutta ei oikeasti rakastakaan.. Tai mitä kaikkea muuta se voikaan mulle valehdella!!
Ja nyt olenkin tässä herkutellut koko aamupäivän viestittelemällä miekkosen kanssa että viihtyikö koira "pekan" seurassa. Mitä olivat touhunneet jne, ja huomaan miten vaikea sen on keksiä vastauksia. Mutta kiusaan tasan niin kauan että lipsauttaa totuuden tai kertoo. Ei meinaan ole ennen näin paljon kiinnostanut kyseisen koiran tekemiset meidän poissaollessa