K
kysyvä
Vieras
Täällä oli juttu tuosta koulukiusaamisesta. Miten suhtautuisit jos kuulisit, että sinun oma kullannuppusi olisikin koulukiusaaja? (Sinulla ei tietenkään olisi ollut mitään tietoa koko asiasta)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kiusaajallakin on paha olo. Ensimmäiseksi saisi tottakai lopettaa sen homman (jos sitä näin yksinkertaisesti pystyy sanomaan) Sitten pitäisi perehtyä asiaan, että miksi lapsellani on paha olo ja miksi hän turvautuu kiusaamiseen. Ottaisin varmastikin yhteyttä psykologiin.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kiusaajallakin on paha olo. Ensimmäiseksi saisi tottakai lopettaa sen homman (jos sitä näin yksinkertaisesti pystyy sanomaan) Sitten pitäisi perehtyä asiaan, että miksi lapsellani on paha olo ja miksi hän turvautuu kiusaamiseen. Ottaisin varmastikin yhteyttä psykologiin.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kiusaajallakin on paha olo. Ensimmäiseksi saisi tottakai lopettaa sen homman (jos sitä näin yksinkertaisesti pystyy sanomaan) Sitten pitäisi perehtyä asiaan, että miksi lapsellani on paha olo ja miksi hän turvautuu kiusaamiseen. Ottaisin varmastikin yhteyttä psykologiin.
Tiiätkö mä en usko tuohon. Puhtaasti ilkeitä ihmisiä ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kiusaajallakin on paha olo. Ensimmäiseksi saisi tottakai lopettaa sen homman (jos sitä näin yksinkertaisesti pystyy sanomaan) Sitten pitäisi perehtyä asiaan, että miksi lapsellani on paha olo ja miksi hän turvautuu kiusaamiseen. Ottaisin varmastikin yhteyttä psykologiin.
Tiiätkö mä en usko tuohon. Puhtaasti ilkeitä ihmisiä ne on.
Mä en taas usko tuota, monesti kiusaaja on ollut kiusattu. Ja ainakin kiusaajalla on huono itsetunto.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mun kohdallani asian hoisivat koulun suosikit ja kullanmurut, asemastaan tietoiset ilkeät ihmiset. Niistä kukaan ei ollut kiusattu. Järjestelmällistä toisen ihmisen romuttamista, joka tuntuu taas jatkuvan..
Alkuperäinen kirjoittaja arvet vieläkin:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kiusaajallakin on paha olo. Ensimmäiseksi saisi tottakai lopettaa sen homman (jos sitä näin yksinkertaisesti pystyy sanomaan) Sitten pitäisi perehtyä asiaan, että miksi lapsellani on paha olo ja miksi hän turvautuu kiusaamiseen. Ottaisin varmastikin yhteyttä psykologiin.
No voit vaan kuvitella minkälainen olo sillä viattomalla kiusatulla on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mun kohdallani asian hoisivat koulun suosikit ja kullanmurut, asemastaan tietoiset ilkeät ihmiset. Niistä kukaan ei ollut kiusattu. Järjestelmällistä toisen ihmisen romuttamista, joka tuntuu taas jatkuvan..
Ja kovin epävarmoja, ihan varmasti. Eihän sen kiusaamisen tarvitse koulussa tapahtua, se voi olla vanhempien osalta tulevaa..siis näille kultalusikka-lapsosilla...
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mun kohdallani asian hoisivat koulun suosikit ja kullanmurut, asemastaan tietoiset ilkeät ihmiset. Niistä kukaan ei ollut kiusattu. Järjestelmällistä toisen ihmisen romuttamista, joka tuntuu taas jatkuvan..
Ja kovin epävarmoja, ihan varmasti. Eihän sen kiusaamisen tarvitse koulussa tapahtua, se voi olla vanhempien osalta tulevaa..siis näille kultalusikka-lapsosilla...
No multa ei joka tapauksessa heru tuonkaan vertaa ymmärrystä. Vittu kun niitä oli ainakin kakskymmentä.. Olisivat edes hakanneet mielummin..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Harhauduin sivuraiteelle, mut niin katkera mä olen.
Multa ei kuitenkaan heruisi sympatiaa edes omalle kiusaajalapselle.
Minäkin... oma poikani oli se kiusattava :/Alkuperäinen kirjoittaja pomppis:Koulun täytyisi puuttua tiukemmin tähän kiusaamiseen. Olen kuullut juttuja, joissa opetteja ei ole tehnyt mitään, vaikka oppilas on kertonut oikesti häntä kiusattavan. Aika karseeta!
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Jotenkin tästäkin ketjusta huomaa, miten mustavalkoinen ajattelutapa monella ihmisellä on.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mun kohdallani asian hoisivat koulun suosikit ja kullanmurut, asemastaan tietoiset ilkeät ihmiset. Niistä kukaan ei ollut kiusattu. Järjestelmällistä toisen ihmisen romuttamista, joka tuntuu taas jatkuvan..
No multa ei joka tapauksessa heru tuonkaan vertaa ymmärrystä. Vittu kun niitä oli ainakin kakskymmentä.. Olisivat edes hakanneet mielummin..
Harhauduin sivuraiteelle, mut niin katkera mä olen.
Multa ei kuitenkaan heruisi sympatiaa edes omalle kiusaajalapselle.