Miten suhtautuisit, jos mies haluaisi lomamatkalle etelään kahdestaan naispuoleisen ystävänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Multa EI tarvitse kysyä lupaa mihinkään, eri asia on sitten seuraukset sekä se että hyväksynkö asian!! Että jos mies lähtis reissuun naispuolisen ystävän kanssa, niin jo olis kämppä tyhjä palatessa. Ja kyllä sanoisin sen ennen lähtöä.

Entä jos se nainen olisi lesbo, ja vakaassa parisuhteessa jonkun naisen kanssa? Vieläkin yhtä paha?

Kertoo jo paljon miehen pään sisällöstä ja arvomaailmasta, jos on valmis lähtemään yksin lomailemaan etelän aurinkoon ja jättää muu perhe arkeen!
Aivan sama kenen kanssa lähtis.

Tulipa vielä mieleeni, että erään toisen naispuoleisen ystävän kanssa saattaisin miehen päästääkin, koska tiedän ettei heillä koskaan voisi mitään olla, ovat vain olleet hyviä ystäviä lapsista asti. Eivätkä ole millään lailla toistensa tyyppiä. Ja lisäksi tämä nainen on hyvin onnellisesti naimisissa :)

Eli, ehkä tämä on joku "naisen vaisto" joka varoittaa tästä sinkkunaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertoo jo paljon miehen pään sisällöstä ja arvomaailmasta, jos on valmis lähtemään yksin lomailemaan etelän aurinkoon ja jättää muu perhe arkeen!

Sanottakoot vielä "puolustukseksi", että miehellä on täysi siunaukseni lomailla. Itse en olosuhteiden pakosta saa lomaa tuolle ajanjaksolle, oma lomani on sitten myöhemmin ja saan halutessani lähteä silloin itse lomailemaan jos haluan, vaikka kaveriporukassa sitten. Tämä meidän perheemme ei nyt niin suuri ole, ettenkö sitä arkea yhtä viikkoa pyörittäisi itsekin :)

^kakkua ei voi säästää ja syödä samaan aikaan.

Miehesi oli miten oli hurmaava ja ihana, josta ihmiset pitävät.Kuitenkin salattua ja omaa pitää olla kahden puolison välillä heidän liitossa. Se jo, että puolisot matkustelevat yksin "rentoutuakseen", miksi ja mistä? Oman perheen jäsenistä ja perhe-elämästä? Perheenjäsenet tulee olla ihmiselle ne, joiden kanssa rentoudutaan työ/opiskelukiireistä, ei että päästään pois yksin "jätkien" tai akkojen kanssa.

Sikäli tilanteesi on vaikea, että haluat olla avarakatseinen ja antaa toiselle tilaa, näin tulee ollakin. Rajoittamalla toista tai kyttäämällä et voi toista pitää. Sen halun pitää lähteä myös toisesta. Jos miehesi pettää, et voi mitenkään sitä estää. Toisaalta menettämisen pelko on kova, ja kontrollointi voi sitä hetkellisesti helpottaa.

Ajattele fatalistisesti, et voi asioille mitään, ne tapahtuu sinun tekemisistäsi huolimatta. Voit vain osoittaa oman välittämisesi ja rakkautesi, loppu riippuu toisesta. MUTTA rajat sille, mitä toinen voi sulle tehdä on sun päätettävissä, eli jos nyt vilunkia tulee, ratkaisijaksi saatat tulla sinä ja mitä kestät.

Voimia nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Multa EI tarvitse kysyä lupaa mihinkään, eri asia on sitten seuraukset sekä se että hyväksynkö asian!! Että jos mies lähtis reissuun naispuolisen ystävän kanssa, niin jo olis kämppä tyhjä palatessa. Ja kyllä sanoisin sen ennen lähtöä.

Entä jos se nainen olisi lesbo, ja vakaassa parisuhteessa jonkun naisen kanssa? Vieläkin yhtä paha?

Tietenkin miehen tulisi siinä tapauksessa antaa myös naiselle lupa lähteä ulkomaille jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa!

No jos mies on pettääkseen niin pettää..

eli toisaalta en päästäis naisen kanssa reissuun (mulla jotenkin tulis tunne et heillä on salasuhde ja tahtovat lemmenlomalle yhdessä.. ) ja muka sulta kysyy ja yhtäkkiä hokasee et mitä jos ton pyytäisin niin se asia vaikuttais "vilpittöm'ältä" sun mielestä.. eli viilaa sua täysin linssiin..

Toisaalta jos taas lähtee jätkäkaverinsa kans reissuun niin hehän saattaa siellä pokailla muita lomalaisia tai paikallisia ja viettää yhenillan juttuja heidän kanssaa ja palata suomeen takas muina miehinä.. Vain he kaksi tietävät siitä,ja sä et saa koskaan tietää :D

Mä en päästäs ilman mua minnekään ulkomaille varsinkaan

Ja luulis tahtovan oman kultansa kanssa rentoutuvan ja nauttivan vapaasta

Luin vaa alotuksen, joten siihen siis:

En missään nimessä päästäis miestä (jos sellanen siis olis) niin kenenkään muun kanssa kahdestaan viikoksi reissuun kun mun kanssa, tässä vaiheessa elämäämme, kun on pieniä lapsia jne. Minä mikään ovimatto ole, joka hoitaisi miehen kotia ja lapsia sillä aikaa kun toinen viettää pitkää lomaa jonkun toisen kanssa etelässä, käyttäen meidän rahoja siellä.

Tekopyhyys kunniaan!!! Kyseiseltä reissulta (tai jollakin niistä) todisteena videonauha pallo suussa ja fantapullo pepussa! Ollut poliisillakin. hylättiin syytteet, naisen huonon maineen takia! Kyseinen ihminen ei ole ylpeä, mutta kukahan on maksaessaan huoran matkalle ja kyseinen nainen antaakin kaverille. että se siitä....

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Itse olen ollut miespuolisen ihmisen kanssa ulkomaasnreissussa ja ei meille tullut suhdetta sen kanssa... edes siellä:) !

Tosi kuin vesi. Vetäisin saman asenteen. Saunakutsut miehille (joista ainoa nainen;.). Siitäpä saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ihan vapaasti saa mennä! Minä pidän sitten täällä samaan aikaan saunakutsuja miespuolisille ystävilleni :laugh:

Olen käynyt kerran aurinkorannalla lomalla.Siellä ihan varmasti hormoonit hyrrää aivan eritahtiin kuin kotosalla.Se ympäristö,auringon lämpö ja vähät vatteet ts.pikkubikinit tai yläosattomat,jotka ovat ihan normaalia siellä.Poissa arjesta,kaukana kotoa se saattaa jopa unehtua,että kotona odottakin oma perhe.
Varmasti siellä on houkutuksia...Itse olin oman rakkaan puolisoni kanssa reissussa,oli ihanaaa..
Ei yhtään hyvä ajatus lähteä eri sukupuolta olevan ystävän kanssa lomareissulle!

Suuttuisin ja kovasti! En epäilisi pettämistä, mutta ihmettelisin että miten kuvittelisi jättävänsä lapset mun hoidettavaksi, yhteisistä rahoista maksettavalle lomamatkalle pitäis päästä kyllä koko perheen!