Miten suhtautuisit, jos mies haluaisi lomamatkalle etelään kahdestaan naispuoleisen ystävänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu,tottakai sais heti lähteä,mut mä lähtisin sen jälkeen viikon rylläysreissulle mun miespuolisen koulukaverin kanssa :) Mut oikeesti,ei kuullosta normaalilta ainakaan meidän perheessä. Tosin johtuu varmaan siitä että kaikki ystävät on jo "yhteisiä" ja ainoat naispuoliset sinkkuvaihtoehdot on mun vanhoja koulukavereita :D että ois jo TODELLA outoa :D

No jos meillä olis varaa lähteä reissuun niin lähtisin kyllä ehdottomasti itse mukaan. Jos olis tehnyt työputkea ja ollut näkemättä mua ja lapsia niin todella loukkaantuisin, jos haluaisi mukaan jonkun muun.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Niin no, ei se mua haittais jos olisivat hyviä ystäviä :)
Olen mäkin miehen veljen kanssa reissaillut ja on mun paras ystävä ja miehelle ihan ok.

Olis mullekin jos nainen olis mun sisko..mut jos en tuntisi kyseistä naista juurikaan muuten kuin että on esim. miehen työkaveri niin mulla nousis karvat pystyyn :D sen verran mustasukkaista tyyppiä olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Niin no, ei se mua haittais jos olisivat hyviä ystäviä :)
Olen mäkin miehen veljen kanssa reissaillut ja on mun paras ystävä ja miehelle ihan ok.

Olis mullekin jos nainen olis mun sisko..mut jos en tuntisi kyseistä naista juurikaan muuten kuin että on esim. miehen työkaveri niin mulla nousis karvat pystyyn :D sen verran mustasukkaista tyyppiä olen :)

Niin no toinen hyvä ystävä on mies, eikä tuo siitäkään mitään sano :)
Miehen inttiaikoina olin useasti yötä yhdellä miehen ystävällä ja veljellä jos lapset olivat isällään :)
Ainahan on mahdollista että pettää, mut se mahdollisuus on sitten aina ja joka paikassa, baareissa tai poikien illoissakin mitkä päättyvät jonnekkin kapakkaan :)
Meillä toi luottamus on kuitenkin se tärkein, ja ehkä se että mies tietää ettei mua voi kahlita, en pystyisi siihen enää.
Enkä mä halua kahlita miestä, pettämistä en hyväksy mutta luotan niin kauan jos jotain tapahtuu :)

Ei tuolla ole naispuolisia kavereita, mutta en nää syytä, miksi ei voisi mennä, jos olisi hyvä kaveri. Jonkun lyhyen tuttavuuden kanssa en päästäisi. Olin mäkin viime vuonna Provinssissa miespuolisen kaverin kanssa samaan aikaa kun mies oli lasten kanssa kotona.

Me matkustellaan paljon. Ennen yhdessä, kolmen lapsen myötä enemmän erikseen. Lähinnä vkloppumatkoja ympäri Eurooppaa. Joskus yksin, joskus jonkun kaverin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja törppö:
Tilanne on siis tämä: Mies haluaa lähteä viikon lomareissulle etelään rentoutumaan rankan työputken jälkeen jonkun ystävänsä kanssa. Asia on ok eikä haittaa, mutta mies ajatteli pyytää mukaansa naispuoleista ystäväänsä joka olisi innoissaan lähdössä mukaan reissuun. Tämä nainen on sinkku, kaunis ja mukavaa seuraa.

Miten itse suhtautuisit asiaan? Antaisitko "luvan" lähteä tämän naisen kanssa vai sanoisitko, että miehen täytyy pyytää mukaansa joku muu? Miehen ja tämän naisen välillä ei aiemmin ole ollut mitään, ovat olleet muutamia vuosia ihan hyviä kavereita ja viihtyvät hyvin yhdessä.

no, jos mies on mennäkseen, niin eihän sitä aikuista ihmistä kieltääkään voi. Minä todennäköisesti lähtisin vastaavalle reissulle jonkun oman ystäväni (miehen tai naisen) kanssa... Jos asia on sulle ok, se ei kuulu muille, jos ei, niin sitten taitaa olla keskustelunpaikka miehen kans... Miksi viihtyy paremmin jonkun muun naisen kuin oman vaimon kanssa?