"Mies onkin huumorin varjolla sanonut, että asioiden tekeminen tietyllä tapaa on hänelle tärkeää siksi, että ulkoinen järjestys pitää sisäistä kaaosta kurissa. Olen aika varma, että miehellä on huono itsetunto, mikä näkyy hyvin ulospäin erilailla kuin voisi olettaa. Mies on todella mukavaa seuraa, hän valitsee sanansa aina harkiten, hän on aina fiksu eikä koskaan ajaudu konflikteihin. Hän kontrolloi itseään ja tunteitaan paljon ja hänen on vaikeaa asettaa rajoja. "
Lainasin tuon kohdan siksi, että voisin kirjoittaa sen sanasta samaan tästä omasta kultahipustani. Puhut muutoinkin minulle tutuksi tulleista asioista. Vaan kuten huomaat, olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen kumppaniini, se on kasvanut ja kasvaa vieläkin!
Nyt on kysymys siitä, että sinä pääset epävarmuudestasi ja alat vapautuneesti nauttia tästä ainutlaatuisesta ihmisestä, jonka olet löytänyt. Sinun vapautuneisuutesi tarttuu toiseenkin.
Lakkaa vahtimasta ja puntaroimasta toisen ajatuksia ja mielialoja, ajan kanssa hän kyllä uskaltaa olla sitä mitä oikeasti on, myös pahalla tuulella. Nämä kaverit vain eivät hillu ja rähise silloinkaan, se näkyy muuten.
Anna tilaa itsellesi olla vapaa ja onnellinen, näytä se arkailematta. Vastineeksi saat onnellisen ja hiljalleen vapautuvan miehen.
Jos vielä kotoisista lähtäkohdista mainitaan, minunkin kumppanini kodista löytyy se pirttihirmu, jolla on ainoat oikeat mielipiteet ja ainoa oikeus perheessä saada raivareita. Niitä onkin kuulemma ollut runsain mitoin ja muut aina väärässä.