L
Leanna
Vieras
Olen ollut avomieheni kanssa yhdessä pari vuotta, ja olemme asuneet yhdessä lähes koko ajan. Olin alussa tosi halukas seksiasioissa, ja mieheni torjui ehdotukseni monta kertaa viikossa kun ei kai luonnostaan halua seksiä kuin 1-2 kertaa kuukaudessa. Kun tätä torkuntaa jatkui noin 5-6 kuukautta, alkoivat seksihaluni hiipua sen seurauksena. Suhteen alussa rakastelimme noin 2 kertaa viikossa, noin vuoden yhdessäolon jälkeen 1-2 kertaa kahdessa viikossa. Tahti hiipui kun minä en enää jaksanut tehdä aloitetta, ja tämän vuoden alusta alkaen olemme rakastelleet yhteensä noin 5 kertaa, joista viimeinen kerta oli toukokuun lopussa. Olemme keskustelleet asiasta ja olen kertonut, että koin nöyryyttäväksi suhteen alkupuolella tapahtuneet jatkuvat kieltäytymiset, ja mies on luvannut tehdä asian eteen töitä ja tehdä aloitteita. No, kaksi ja puoli kuukautta on nyt sitten oltu ilman, ja mies ei ole asiasta juuri puhunut, paitsi eilen se esitteli jostain mainoslehtisestä dildojen kuvia ja kyseli että minkä haluaisin sisääni, ja tänään se tiedusteli, minkä kokoisia munia exilläni (3 kpl) on ollut, että onko ollut isoja vai pieniä. Olen hyvin HYVIN loukkaantunut näistä eilisen ja tämän päivän "aloitteista", ja tuntuu että nyt ne halut vasta onkin tiessään! Pitääkö mun nyt vaan hyväksyä nuo seksitaukoon nähden mun mielestä "ylituttavalliset" aloitteen tapaiset (jos ne nyt niitä oli) ja niellä paha mieleni, vai onko loukkaantumiseni teidän mielestä ymmärrettävää? Jotenkin vaan tuntuu, että suhteen alun turhautuminen ja nöyryytys ja seksielämän kuihtuminen ja lopulta kuivuminen kokonaan pois on vienyt mut samaan tilanteeseen kuin ihan suhteemme alussa, että asiat on tosi herkkiä ja jännittäviä, ja asioista pitäisi puhua varovasti ja edetä askel kerrallaan. Miten tästä ikinä pääsee eteenpäin, kun kuitenkin rakastamme toisiamme, mutta tämä asia on tuonut jo niin paljon ristiriitoja että suhde on koetuksella?