Miten synnytys vaikutti seksuaalielämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuskinpa mies kehtaisi teille löysästä mainita :D

Tuskinpa, mutta eipä sitä nautintoa voi niin hyvin näytelläkään :P :). Ihan voit olla uskomatta tai uskoa, mutta me ollaan yksilöitä kaikki ja varmaan harvat on ne parit joilla synnytys pilaa seksielämän...

Kaikin puolin parani. Alatiesynnytys, muutama tikki. Jotenkin mieskin nauttii nyt enemmän, ja mulle on alkanut tulla sellaisia pitkään jatkuvia orgasmeja joista olin ennen vain kuullut. Ja suuaukko on varmaan sen verran leveämpi nyt että on käytössä paljon laajempi skaala asentoja myös :)

Mulla ainakin vaikutti synnytykset negatiivisesti. Nykyään ei oikein onnistu orgasmin saaminen, ei oikeastaan tee edes mieli koko seksiä. Kun en itse saa siitä mitään. Liukkaria joutuu jatkuvasti käyttämään kun ei muuten edes onnistu. Ennen raskauksia oli aktiivinen ja hyvä seksielämä, nykyään harrastan silloin kun mies haluaa ja that´s it. Mulle se ei tuota mielihyvää.

Semmoinen vaikutus oli, ettei esikoisen jälkeen pystynyt moneen kuukauteen, koska oli niin pahat mustelmat ja repeämät alapäässä. Pidemmällä aikavälillä neljän lapsen äitinä olen aina niin väsynyt, etten jaksa ja ilmeisesti jotenkin pettynyt mieheeni, joten ei huvitakaan. Ehkä kaipaisin enemmän keskustelua ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, että kykenisin seksiin. Mutta näin ei tietenkään tarvitse käydä kaikille, eikä varmasti käykään jos ihminen pitää itsestään huolen ja puolisokin on empaattinen ja keskustelutaitoinen.

Meilla ei vielakaan seksielamaa ja vauva yli 10kk :(. En vaan kivulta pysty, ja nyt jannitankin jo niin paljon, ettei ole halujakaan. En edes revennyt vaan eppari leikattiin mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Aloin ejakuloimaan, orgasmit parani. Eli positiivisesti, vaikka itseäni harmittaa vietävästi välilihan menetys

Selitätkö välilihan menetyksen??

Tikit repes silloin alussa, niitä oli paljon mutta neuvolan täti sanoi, ettei niille mitään tehdä eli nyt on tilalla vaan ammottava aukko.
Nykyäänhän sitä ei leikata, eikä kannata antaakaan leikata.
Mullakin paikat repes silti pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Aloin ejakuloimaan, orgasmit parani. Eli positiivisesti, vaikka itseäni harmittaa vietävästi välilihan menetys

Selitätkö välilihan menetyksen??

Tikit repes silloin alussa, niitä oli paljon mutta neuvolan täti sanoi, ettei niille mitään tehdä eli nyt on tilalla vaan ammottava aukko.
Nykyäänhän sitä ei leikata, eikä kannata antaakaan leikata.
Mullakin paikat repes silti pahasti.

Mulle on tehty kaksi epparia ja on parantuneet ihan loistavasti. Lapset n. 3.5 kg, mutta jos ei olis leikattu olisin varmasti revennyt pahasti. Noista eppareista huolimatta tiukkaa teki, mm. solisluu katkesi toiselta lapsista, toisen ponnistusvaihe taas kesti toista tuntia ja imukuppia ehdotettiin, onneks ei jouduttu käyttään...

Yhteistyössä