K
kurkku myöteMntäynnä
Vieras
Tuo kohta viisi vuotias tyttö näyttää olevan joku tuleva sadisti! Ihan jatkuvaa koiran kiusaamista ja tahallaan satuttamista. Isosisko (ja me vanhemmat) on kauhuissaan tilanteesta ja tämä alkaa jo olla niin hermoja raastavaa että kohta muutan tuon piskin kanssa muualle asumaan!
Mikä hemmetti saa tenavan tekemään tuollaista? Meillä on ehdoton kielto kaikelle väkivallalle mikä kohdistuu ihmisiin, eläimiin yhtään mihinkään! Tosin tällä hetkellä minusta tuntuu että kumpa tuo lehmän hermoinen rakki purisi kunnolla tuota tenavaa josko sitten uskoisi, edes hetken?!!
Kaikki mukava yhteinen vapaa-aika menee tuon täystuhon perässä kävelemiseen kun koira ei saa olla rauhassa ulkona, tarhassa sisätiloista puhumattakaan! Onko minun oikeasti pakko luopua ihanasta elukasta sen takia ettei mukula opi tavoille. On selitetty, opetettu ja kovastiki komennettu, mutta ei auta ei perkele kun silmä välttää nipistetään, revitään karvoista tai tökitään koiraa jollakin. Ärsytetään miten ikinä pystytään. Mitään tarra/tikkariplkinto systeemiä on turha ehdottaa. Lapsen pitää mielestäni jättää luontokappaleet rauhaan ilman tikkaria.
Millä tuon mukulan saa kuriin, alkaa oikeasti hermo mennä
Olen ennen kaikkea surullinen, koira on ihana ja toiselle muksulle mieluinen kaveri sitten on tämmöinen kumipää joka ei usko. Tilaa meillä on pienen maatilan verran , koiran lähella ei ole pakko olla mutta siten mennään perään kun silmä välttää.. =( Onko muilla ollut tälläistä ja kuinka kummassa tämän saa loppumaan ennen kuin tulee oikeasti se niitti että koira suuttuu? Tuntuu että olen jo kokeillut kaiken !
Mikä hemmetti saa tenavan tekemään tuollaista? Meillä on ehdoton kielto kaikelle väkivallalle mikä kohdistuu ihmisiin, eläimiin yhtään mihinkään! Tosin tällä hetkellä minusta tuntuu että kumpa tuo lehmän hermoinen rakki purisi kunnolla tuota tenavaa josko sitten uskoisi, edes hetken?!!
Kaikki mukava yhteinen vapaa-aika menee tuon täystuhon perässä kävelemiseen kun koira ei saa olla rauhassa ulkona, tarhassa sisätiloista puhumattakaan! Onko minun oikeasti pakko luopua ihanasta elukasta sen takia ettei mukula opi tavoille. On selitetty, opetettu ja kovastiki komennettu, mutta ei auta ei perkele kun silmä välttää nipistetään, revitään karvoista tai tökitään koiraa jollakin. Ärsytetään miten ikinä pystytään. Mitään tarra/tikkariplkinto systeemiä on turha ehdottaa. Lapsen pitää mielestäni jättää luontokappaleet rauhaan ilman tikkaria.
Millä tuon mukulan saa kuriin, alkaa oikeasti hermo mennä