Miten tällaisen ihmisen luottamuksen voi saavutaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24078945:
Ei kandee olla exiä?
Mmitä? Sanoin, ettei välttämättä uudelle kumppanille kannata mainostaa, ketä kaikkia on aiemmin jalkoväliinsä päästänyt peuhaamaan. En, etteikö ketään aiemmin olisi saanut olla.

Mmitä? Sanoin, ettei välttämättä uudelle kumppanille kannata mainostaa, ketä kaikkia on aiemmin jalkoväliinsä päästänyt peuhaamaan. En, etteikö ketään aiemmin olisi saanut olla.

No ei, kun ei tietenkään kande mainostaa, mutta jos eksistä puhuminen tuottaa ongelmia, niin sittenhän niitä ei kannata olla ollenkaan. Kun eihän ne lakkaa olemasta osa mennyttä elämää kumminkaan. Tietty eri juttu, miten puhuu.

Kuulostaa aivan mun exältä, joka oli sairaalloisen mustasukkainen. Lopulta alkoi hakata mua, koska en "osannut olla kunnolla". Aivan sama mitä tein tai jätin tekemättä, aina tein jotain väärin. 5 vuotta kestin sitä helvettiä kunnes pääsin miehestä eroon. Onneksi meillä ei ollut lapsia.

Ap, anna tuommoisen miehen mennä. Et menetä yhtään mitään. Et saa miestä luottamaan suhun millään. Sussa ei ole mitään vikaa vaan miehessä. Jätä mies, ennen kuin nyrkit alkaa heilua. Äläkä ainakaan lapsia ala hankkimaan tuollaiseen suhteeseen!

[QUOTE="vieras";24079061]Kuulostaa aivan mun exältä, joka oli sairaalloisen mustasukkainen. Lopulta alkoi hakata mua, koska en "osannut olla kunnolla". Aivan sama mitä tein tai jätin tekemättä, aina tein jotain väärin. 5 vuotta kestin sitä helvettiä kunnes pääsin miehestä eroon. Onneksi meillä ei ollut lapsia.

Ap, anna tuommoisen miehen mennä. Et menetä yhtään mitään. Et saa miestä luottamaan suhun millään. Sussa ei ole mitään vikaa vaan miehessä. Jätä mies, ennen kuin nyrkit alkaa heilua. Äläkä ainakaan lapsia ala hankkimaan tuollaiseen suhteeseen![/QUOTE]
Tämä on varmaan vähän epähieno kysymys, mutta minkä takia olit viisi vuotta suhteessa, jossa sait jatkuvasti kuonoosi?

Hui kauhistus tuota sinun juttua :(
Miehesi ei ikävä kyllä ole terve mieleltään, jos vaatii sinua luopumaan noin paljosta ja vielä siltikin epäilee sinua..
Homma ei varmasti parane koskaan, ellei mies hae joko apua tuohon ongelmaansa tai sitten eroatte. Muuta tietä ei ole. Sinä et varmasti tule ikinä "saamaan miehen luottamusta" tekisit tai luopuisit mistä vaan. Toki taustalla voi olla joku mielen sairaus, mutta ei hyvältä kuulosta tuo teidän suhde..

Miehesi kontroloi sinua sairaalla tavalla ja tekee sinustakin ennenpitkää sairaan ja huonosti voivan ihmisen, joten eroa jooko? Tuommoinen jättää sinuun ikuiset jäljet, jos et lähde..

Miksi edes olet tollasen kusipään kanssa parisuhteessa? Mitä järkeä tossa teidän suhteessa on? ei mitään. Ja vielä mukamas elämäsi mies? Eläkä vaan sano, et noi 9 edellistä on ollu vielä pahempia :D

Tämä on varmaan vähän epähieno kysymys, mutta minkä takia olit viisi vuotta suhteessa, jossa sait jatkuvasti kuonoosi?

Arvaa vaan ihmettelenkö sitä nyt jo itsekin! No, olin nuori ja tyhmä, kyseessä oli ensimmäinen poikaystävä, joka aloitti väkivallan hyvin ovelasti. Henkistä väkivaltaa ja haukkumista kesti niin kauan, että uskoin itsekin olevani niin huono ja arvoton ihminen, että sain olla kiitollinen että hän mut edes huoli. Koska kukaan muuhan mua ei huolisi.. Kun olin menettänyt täysin itseluottamukseni, hän alkoi hakata koska se oli mun vika että olin niin huono.

Elin ihan hirveää elämää ne vuodet, enkä vieläkään tiedä mistä ne voimat tuli jättää se ihmisen irvikuva. Mutta onneksi jätin, elämä muuttui heti 100-kertaa paremmaksi :)

En ole tuo jolta kysyit, mutta itse myös kokeneena vastaan. Se ensimmäinenkään lyönti harvoin tulee "kuin salama kirkkaalta taivaalta". Eli että suhde on yhtä auvoa ja yhtäkkiä nyrkki silmään. Ei tosiaankaan niin. Vaan sitä edeltää pitkä, huolellinen ja vaivihkainen pohjustusvaihe. Siinä itsetunto nurjerretaan perinpohjin. Lopulta sitä uskoo, että on onnellinen, kun on päässyt sen ihmisen "rakastettavaksi". Olet nolla ja ansaitset kaiken. Musta selitetään valkoiseksi; jos et olisi tehnyt noin ja näin, niin en olisi lyönyt. Fyysinen väkivalta on vain jatkumo henkiselle väkivallalle. Oma mieli on jo lopulta sekaisin, on kuitenkin mahtavaa kun on mies joka ei petä eikä jätä (eihän se haittaa, vaikka välillä heittelee pitkin kotia, kun minähän se olin joka siihen oikeasti olikin syypää. oikeastaan olenkin se onnekas, kun tuo vielä kaiken tämän jälkeen suostuu jäämään luokseni..) Sitä on turha ihmetellä, että kuinka joku jää, koska siinä helvetissä oikea ja väärä on sekoittuneet ja pää on aivan sekaisin ja järki ottanut hatkat jo ajat sitten.

Ap, kerää kamasi ja juokse! Äläkä ikinä, ikinä, ikinä katso taaksesi!

[QUOTE="a p";24078897]Onko mahdollista, että jotenkin stimuloin miehessä näitä epäilyjä? Minusta on kyllä surullista, että olen joutunut luopumaan kaikista miespuolisista kavereista, mutta mies on antanut ymmärtää, että on täysin epänormaalia, että on miespuolisia ystäviä saati että olisi väleissä eksiensä kanssa. Onko miehellä oikeus olla epäileväinen, jos itse olen jotenkin outo tai liian puhelias, hymyileväinen tms.?[/QUOTE]

On mahdollista että SINÄ et nyt usko mitä ihmiset täällä yrittävät kertoa. Vaikka sinä kuinka "stimuloit" noita epäilyjä niin pahus vieköön, terve ihminen ei ensimmäisenä epäile ja tutki puhelinta yms. tavaroita. Ja se, ettet SAA KESKUSTELLA muiden miesten kanssa-- APUA juokse ja LUJAA!!!!

Muutoin me pian taas luetaan jostain että mustasukkainen mies tappoi avovaimonsa. Aikuisten oikeasti HERÄÄ

Minusta kuulostatte täydellisisiltä toisillenne. Molemmat ovat niin häiriintyneitä, että tuskin teillä olisi toiveita paremmasta kumppanista. Yritä nauttia niistä muutamasta vuodesta, jotka sinulla on jäljellä. Lopusta voimme sitten lukea iltapäivälehdistä ja Alibista.

Yhteistyössä