Kannattaisko vaikka opetella tekemään hyviä provoja, sellaisia missä ei pilailla vakavilla asioilla? Yks tekee typerän provon ja sit itkee ku kukaan ei naura. No kyllä täällä nauretaan hyville vitseille, ei mauttomille.
Mä hakkasin mun lasta, se oli kivaa. HAHHAHAHAHHAA, miks kukaan ei naura, toi hakkausjuttuhan oli hyvä läppä? No joo, ei tosiaan ollu.
Sori, mutta mun provo ei tosiaankaan ollut mikään lastenhakkausjuttu. Eikä tulis mieleenkään provoilla sellaisellla kun mua itseänikin on hakattu. Sä oot sekoittanut jonkun toisen provon nyt minuun jos täällä on ollut joku lastenhakkausprovokin illalla. Se ei oo ollut mun tekemä
Provoilin kissan värjäämisestä. Ja se oli minusta ihan hyvä juttu siksi, koska se oli niin älytön: Ei kukaan kissanomistaja alkais oikeasti värjäämään kissaa hiusvärillä. Jo siksikin se ois täysin mahdotonta että kissat inhoaa vettä ja sitä väriä ei vois pestä pois. Ja ne nuolee vähänkin märän kohdan eli myrkyllisen hiusvärin heti kun sitä laittais vähänkin. Ja siinä menis asunnosta kaikki pintamateriaalit, huonekalut ja tekstiilit eli koko kämppä pilalle, kun hiusväristä märkä kissa säntäilis joka paikkaan, hiusväri kun ei lähde irti mistään. Eli edes eläintenvihaaja ei toimis noin. En osannut kuvitella että joku ottais sen tosissaan, kun kaikki puolustukset oli selvästi liioiteltuja ja muutkin kun minä oli mukana liioittelemassa, mutta joillain ei oo ollenkaan kykyä erottaa provoa todellisuudesta.
Sen mun provon oli siis tarkoitus mm. ottaa kantaa hiustenvärjäykseen ja pinnallisuuteen yleensä. Siihen kun maantienharmaita hiuksia ja luonnollisuutta ei hyväksytä muka, vaikka kyllähän harmaat kissatkin on nättejä. Ja pinnallisuuteen se otti kantaa muutoin kun kissan väri kyllästytti ja se ei sopinut uuteen tyyliin, ihmiset kyllästyy nykyään tosi äkkiä kaikkeen, esim. siihen hiusväriin ja omaan ja toisten ulkonäköön. Eli sen tarkoitus oli huvittaa ihmisiä sillä miten joku menee pinnallisuudessaan ihan äärimmäisyyksiin, eli värjää lemmikkejäkin, ja kuvittelee että muutkin tekee niin. Kyllähän siinä ketjussa oli monia jotka lähti mukaankin, eli tajusi sen heti alkuunsa provoksi, muttei ehditty vaan kovin pitkään jatkaa sitä kun se joku teki jo ilmoituksen poliisille. En tajua että miten se ei muka käsittänyt sitä provoksi, kun muutkin selitti ihan hölmöjä selvästi provotyyliin.
Oisi sittenkin pitänyt tehdä provo yhdestä toisesta aiheesta joka mulla oli mielessä. Se ois ollut toki huono, mutta ainakaan kukaan ei ois ilmoittanut poliisille (Siinä joku ois aluksi kysellyt saako kirkasta ilmastointiteippiä mistään kun normaali näyttää niin rumalta ikkunoissa. Ja sitten ois paljastunut että se on teipannut asunnostaan kaikki ilmanreiät, koska on kuulut että lisäaineiden vältteleminen on täysin turhaa kun jo hengitysilmassa on niin paljon myrkkyjä. Ja se ei aio altistua niille myrkyille) Olin tyhmä kun valitsin tuon kissa-aiheen, nyt saan pelätä mitä kaikkea siitä seuraa.
Mutta en provoile enää tulevaisuudessa mitään, koska oon selvästi tosi surkea siinä. Tuo sai olla mun eka ja vika provo. Provoilkaa te täällä vain kaikilla alapääjutuilla, nehän teistä on vaan hauskoja.
Viimeksi muokattu: