Miten tapaamiset isän luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Meillä ero tullut ja nyt mietitään tapaamisia. Lapsia on kolme (6v, 3v ja 1kk). Miten tapaamiset olisi järkevintä toteuttaa? Nuorin on tällä hetkellä pelkällä rintaruokinnalla. Tapaamiset mun luona ei tule kysymykseen huonojen välien suhteen.

Aika vaikeaa on toteuttaa rintaruokinnalla olevan lapsen tapaamisia.. Ehkä viet kaikki lapset isälleen perjantaina ja haet vauvan muutaman tunnin päästä pois, ja sitten sunnuntaina viet vauvan paria tuntia ennen kun haet kaikki sieltä pois. Tulishan tossa sulle ajelua ja kuskaamista, mutta kyllä se varmaan sen arvoista on, sillä noin se pieninkin pääsis tottumaan isäänsä, eikä jatkossa olis hankaluuksia tapaamisissa..

No mä en olis edes halunnu erota, mutta mies halusi. Mä nyt vaan yritän sopeutua, kun en voi toista väkisinkään tässä pitää. Vaikeaa on väliin tätä tilannetta jaksaa. Varsinkin nyt kun isommat on kipeänä ja yritän jaksaa tosi vähillä unilla (viime yönä sain nukkua nelisen tuntia).

Eli yksin on hankala yrittää jatkaa suhdetta.

Tsemppiä sulle! Kyllä sä pärjäät, lapset tuo tosi paljon eloa ja iloa elämään!! Harmi kun sun mies luovutti, mutta eihän sitä tiedä, jos vaik vielä löytäisitte yhteisen sävelen. Voimia sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä en olis edes halunnu erota, mutta mies halusi. Mä nyt vaan yritän sopeutua, kun en voi toista väkisinkään tässä pitää. Vaikeaa on väliin tätä tilannetta jaksaa. Varsinkin nyt kun isommat on kipeänä ja yritän jaksaa tosi vähillä unilla (viime yönä sain nukkua nelisen tuntia).

Eli yksin on hankala yrittää jatkaa suhdetta.

Tosi kurja tilanne, kun toinen haluaa erota ja toinen ei :( . Aina se kuitenkin kääntyy sen tappioksi, joka olisi vielä halunnut yrittää. Vauvaa mä en vielä antaisi isälle kuin tunniksi tai kahdeksi, koska hän voi tarvita tankkausta koska vaan ja kaipaa sitä äidin läheisyyttä. Isommat voivatkin jo yöpyä isänsä luona.

:hug:

Täytyy yrittää mennä siten, että vaan kaks isompaa käy isällään. Vauvan kanssa tapaamiset voivat olla hankalampi juttu. Mä en vaan itse jaksa/halua lasten isää edes nähdä. Olen niin pettynyt ja rikki eron jäljiltä. Ehkä täsä suosta joku päivä noustaan.

Meillä alkuun isä tapasi vauvaa täällä mun luona kun haki ja toi esikoista. Saattoi täällä vaikka tunnin verran olla vauvan kanssa. Joskus olin paikalla, joskus lähdin käymään vaikka kaupassa. Nyt syksystä sitten kun isän työkuviot hieman selkiytyivät alkoi vauva käydä säännöllisesti isän luona eli 5kk-ikäisestä saakka vauva on nyt ollut kerran viikossa isällä yhden yön. Esikoinen 3v on vaihtelevasti n. 10-12 yötä kuussa isän luona. Meillä tosin erona se, että ollaan todella hyvissä väleissä ja kaikki sujuu hyvin joustavasti.

Tsemppiä hankalaan tilanteeseen. Vaikka nyt tuntuu että kaikki kaatuu niskaan niin vielä sieltä tulee se päivä kun huomaat että on helpompi hengittää!!

Ai niin, meillä vauva oli myös 1kk siinä vaiheessa kun eri osoitteisiin muutettiin.

Ei kai se auta kun lujasti uskoa, että tämä tästä jollain tapaa järjestyy. Nyt pitäis vaan jaksaa järjestää ristiäisiä ja hoitaa muitakin asioita. Kai ne energiat jostain löytyy.

Yhteistyössä