Miten tässä onnistuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen kolmen lapsen äiti, nuorin 3kk ikäinen. Haluaisin viikonloppuna viihteelle, ekaa kertaa kolmeen vuoteen... TIEDÄN, että mies pärjää vauvan kanssa, mutta tiedän myöskin että syyllistää minua jos lähden, mököttää, ja luultavasti tekee katoamistempun "krapulapäivänäni" ja jättää lapset minun hoiviin. Ja tästä johtuen minulle luultavasti tulisi huono omatunto enkä pystyisi nauttimaan illasta...
Ja varmaan tulittaisi viesteillä koko illan minua. Itsehän ukko on kyllä baareillut ja kännäillyt 1krt/kk kaikki nuo kolme vuotta mitä minä olen ollut selvänä ja hoitanut lapsia. :/

Miten saisin miehelle selitettyä oikeuteni mennä pitkästä aikaa, miten minimoisin huonot omatunnot ja mökötykset? Yhdessä ei päästä lähtemään, kukaan ei ota kolmea lasta hoitoon, vaikka vanhin onkin jo ekaluokkalainen... :(

Mitäs jos menisit esim.vanhempiesi luokse yökylään, jossa sitten lähtisit viihteelle niin, ettei ukkosi tiedä koko asiasta. Samalla vanhempasi voisivat katsoa lapsia. Tiedän NIIN tunteen, mulla on ihan sama tilanne, paitsi että en ole kärvistellyt kuin puolitoista vuotta vasta..Olen suunnitellut itse tekeväni noin sitten kun alkaa liikaa ahdistaa:D

Harmi, ettei kaikki pojat kasva koskaan miehiksi vaan jäävät sille poika-asteelle. Siltä tuo ap:n miehen käytös vähän vaikuttaa. Laita ap känny kiinni kun lähden viihteelle ja juo sen verran vähän, että jaksat seuravan päivän lasten kanssa.

Minä sanoin tässä vähän aikaa sitten miehelle, että kun hän on lähdössä kesällä lomareissuun yksin, niin minä lähden edellisenä iltana viihteelle, niin saa olla yksin lasten kanssa ja pakata samalla, koska munkin pitää aina tehdä niin eikä se ole kovin helppoa, lapset vajaa 3v. ja 5v. Jaksamista!

Lähdet vaikka Tallinnan risteilylle jossa saat seuraavan päivän olla rauhassa laivalla tai sit hotelliin jossa on myöhempi check out (ymmärtääkseni ainakin S-hotellien bilepaketti).

Luulis miehes siitä sitten seuraavaan kertaan tokeentuvan.

Tai sit meet tosiaan vanhempies luo lasten kanssa.

Typerää on miehen käytös, tiedetään... Vanhempani eivät voi lapsia katsoa kun ovat töissä :( Appivanhemmat taas eivät huoli pientä hoitoon kun liian nuori kuulema. Tallinnaan en täältä pohjosesta pääse :D

Yhteistyössä