M
minä
Vieras
Olen kolmen lapsen äiti, nuorin 3kk ikäinen. Haluaisin viikonloppuna viihteelle, ekaa kertaa kolmeen vuoteen... TIEDÄN, että mies pärjää vauvan kanssa, mutta tiedän myöskin että syyllistää minua jos lähden, mököttää, ja luultavasti tekee katoamistempun "krapulapäivänäni" ja jättää lapset minun hoiviin. Ja tästä johtuen minulle luultavasti tulisi huono omatunto enkä pystyisi nauttimaan illasta...
Ja varmaan tulittaisi viesteillä koko illan minua. Itsehän ukko on kyllä baareillut ja kännäillyt 1krt/kk kaikki nuo kolme vuotta mitä minä olen ollut selvänä ja hoitanut lapsia. :/
Miten saisin miehelle selitettyä oikeuteni mennä pitkästä aikaa, miten minimoisin huonot omatunnot ja mökötykset? Yhdessä ei päästä lähtemään, kukaan ei ota kolmea lasta hoitoon, vaikka vanhin onkin jo ekaluokkalainen...
Ja varmaan tulittaisi viesteillä koko illan minua. Itsehän ukko on kyllä baareillut ja kännäillyt 1krt/kk kaikki nuo kolme vuotta mitä minä olen ollut selvänä ja hoitanut lapsia. :/
Miten saisin miehelle selitettyä oikeuteni mennä pitkästä aikaa, miten minimoisin huonot omatunnot ja mökötykset? Yhdessä ei päästä lähtemään, kukaan ei ota kolmea lasta hoitoon, vaikka vanhin onkin jo ekaluokkalainen...