Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22138632:Ja siitä huolimatta olet mukava ja hauskaa seuraa![]()
Kiitos samoin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22138632:Ja siitä huolimatta olet mukava ja hauskaa seuraa![]()
et vaikuta ilkeältä enkä tarkoita tuollaista ilkeyttä. tuo kuulostaa vain siltä että osaat pitää puolesi. mitä itse en osaa. tarkoitan mustamaalaamista, juoruamista, kateuden sävyttämää pahansuopuutta, esim juuri sitä että jätettän yksi kutsumatta jos ollaan kateellisia jne. Sellaista, että nautitaan siitä, että tuotetaan kiltille ihmiselle paha mieli.
OT: Madicken, oletko E-Pohjanmaalta? Huomasin viimeisimmässä viestissäsi hyvin tutun sanan?
En ole, mutta minulla on nuoruudessani ja yhä tänäpäivänäkin paljon ystäviä ja kavereita ympäri suomea ja varmaan mukaan on tarttunut sanoja vähän yhdestä ja toisestakin murteesta.![]()
Okei, olet niitä ihmisiä, joille murresanat tarttuvat helposti. Tuo sana oli "ruukaan".
Mä olen tästä samaa mieltä. Maailmassa on mukavia ihmisiä ja vähemmän mukavia ihmisiä eikä siihen kuole, vaikkei kaikki mukavia olekaan.Parempi lasten opetella ehkä ihmissuhdeläksynsä nyt lapsina eikä aikuisina :hug:?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22138694:Mä olen tästä samaa mieltä. Maailmassa on mukavia ihmisiä ja vähemmän mukavia ihmisiä eikä siihen kuole, vaikkei kaikki mukavia olekaan.
Kiitos ja kauniita unia :wave:Hyvää yötä teille kaikille mukaville ihmisille :wave: