Miten te kovetatte ittenne tähän palstailuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janis"

Vieras
Olen uusi täällä, ja tää on ihan aktiivinen foorumi joten mukava käydä silloin tällön. Mutta kun olen tehnyt aloituksen jostain niin tällä yleisellä puolella saa aina osakseen vittuilua. Vaikka mitä kirjottaisi niin ekat kommat on syyllistämistä tai haukkumista.

Kysymys kuuluukin konkareille;

Miten kovetatte itsenne tänne palstalle, meneekö siihen vuosia?
Vai oletko itse juuri sellainen vittuilija/tuomitsija, miksi, jos saan kysyä?

Joo oon herkkis ja pahoittanut pari kertaa mieleni :D

Tämä on vain palstailua. Tullut harrastettua tätä jo 8 vuotta, kaipa aika kovettanut? :D

Olen mitä milloinkin miten sopivalta tuntuu. Kokeile joskus. Joku kysyy ruokaohjetta mamman marjapiirakkaan ja sitte kirjoitatkin oikein kitkerän vastauksen. :D Tekee hyvää. "Älä sit osta marjoja pakastealtaasta, jos et jaksa poimia niitä metsästä syksyisin. Uusavuton urvelo! Murotaikinaan tulee myös ihan liikaa hiilareita, joten et jaksa ees metsässä lyllertää marjojen perässä." Tms.

Jotain tollasta. :p

En mitenkään. En ole niin herkkä että loukkaantuisin tuntemattomien nettipersoonien vittuilusta ja jos jonkun asian suhteen olen niin herkkä niin siitä en täällä puhu.

Eka on varmaan herkempi.. sit oppii ottamaan asiat erilailla eikä välitä niin enää mitä muut on mieltä. Joissain keskusteluissa kyl edelleen hämmästelen ihmisten mielipiteitä tai lähinnä "julmuutta", mutta ei asioita ota enää niin henkilökohtaisesti.

Mun mieltäni ei anonyymit haukkujat hetkauta enkä lähde provoiluun mukaan. Mulle palstailu on vaan ajanvietettä. En juurikaan tee aloituksia ja ne mitä olen tehnyt niin vastaukset on ollut asiallisia. Pidän itseäni herkkänä.

En ole kovettunut tai kovettanut itseäni. Pyrin itse olemaan suhtkoht asiallinen muille, niin minullekaan ei ihmeemmin vinoilla. Hyväntahtoista naljailua harrastan kyllä, tämä on toisinaan ymmärretty väärin, vaikka kuinka on ollut hymiö viestini lopussa.

Jätän ikävät viestit huomiotta oikeastaan kokonaan, en jaksa tuhrata niihin energiaani. Alussa taisin muutaman kerran hermostua, tästä en ole aivan varma?
Nykyään keskityn mieluummin positiivisempiin asioihin täälläkin :)

Olen tainnut pyöriä täällä aktiivisesti kuusi-seitsemän vuotta. Nimimerkkini on ollut aina sama, olen liian laiska vaihtamaan sitä :)

No eniten ihmetyttää toisten äitien tuomitsevuus jos joku toimii äitinä erilailla kuin itse. Kun se ei taida ihan läppää olla. Vai tuleeko mustakin sitten ajansaatossa tommonen. Tuskin.

Pysymällä ikuisesti harmaana. En myöskään levittele täällä naamakuviani tai mitään muitakaan yksityisyyteeni liittyviä kuvia.
Näin ollen minua ei voida nälviä mistään, kukaan ei osaa yhdistää minua mihinkään vanhoihin kirjoituksiin, kuviin jne

Luen vain kiinnostavia aloituksia. Jos ei joku asia kiinnosta, niin klikkaan kiinni. Käyn muutaman kerran viikossa, niin ei tule yliannostusta. Häjyille häjyilen takas - tai en. Nauran ehdottomuuksille.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;26045239:
Pysymällä ikuisesti harmaana. En myöskään levittele täällä naamakuviani tai mitään muitakaan yksityisyyteeni liittyviä kuvia.
Näin ollen minua ei voida nälviä mistään, kukaan ei osaa yhdistää minua mihinkään vanhoihin kirjoituksiin, kuviin jne

Jatkan vielä että TOISAALTA se on myös välillä ikävää, että olen täällä niin sanotusti näkymätön, hajuton ja mauton. Kukaan ei muista jne. Vaikka olen palstaillut useamman vuoden ja mustat nimimerkit tulleet hyvinkin tutuiksi, niin he eivät muista eivätkä yleensä myöskään mitenkään noteeraa minua. Ei siis mitään positiivista ettei jotain negatiivistakin.

Joskus olen miettinyt mustuvani, mutta sitten mietin että eheeeei, ei tule mitään :D

Minusta täällä ei oo juuri siksi tylsää, että täällä kaikki käännetään nurin päin ja keljuillaan joka ketjussa. Pitää vireystasoa yllä. En jaksaisi sellasta että kaikki ois vaan happy happy jee jee, ei elämäkään ole sellasta, miksi jonkun hemmetin palstan pitäis olla.

Mä en kerro henkilökohtaisia asioitani täällä, ja olen harmaana. Muuten olen kun oikeassa elämässäkin. Vittuilijoille vittuilen takas. Olen kiusattujen puolella jne.. Mä en oikeastikkaan loukkaannu oikeastaan mistään, tai se pitää olla todella iso juttu, niin varsinkaan en täällä.

Ärsyynnyn kyllä ihmisten mustavalkoisuudesta, ja en yhtään ihmettele että mistä ne kiusaaja-lapset tulee!

Itse olen ajatellut, etten kamalan provosoiviin ketjuihin edes kirjoita, ja yritän tietoisesti olla olematta ilkeä. Vaikka olisi eriävä mielipide asiasta, voi olla rakentava.

Ja en minä osaa pitää tätä kuin keskustelupalstana, en sen elämää suurempana :) P.askaa en juurikaan ole niskaani saanutkaan, vaan ei tätä liian vakavasti tule ottaa...

Yli 10 vuotta olen palstaillut. Joskus aikoinaan ajattelin, että palstalla olisi tarjolla vertaistukea ja täällä ihmiset jakaisivat omia vinkkejään ja kokemuksiaan erilaisiin asioihin ja ongelmiin. Saatoin käyttää paljonkin aikaani siihen, että hain tietoa ja koitin auttaa kysyjää. Muutaman kerran sitten huomasin, että koko kysymys oli heitetty täysin vitsinä ja kysyjä luultavasti sai makeat naurut siitä, että olin nähnyt vaivaa hänelle vastatakseni. Lakkasin olemasta niin avulias ja nykyisin vastailen vain sen, mitä kiinnostaa vastata. Pidän tätä paikkana, missä ihmiset tappavat aikaansa tai - kuten minä usein - siirtävät kotitöiden aloittamista myöhemmäksi. En siis ota niin vakavasti kaikkea, mitä täällä kirjoitellaan.

Kerron itsestäni hyvin valikoiden, en kirjoittele läheisistäni oikeastaan yhtään mitään mitä en voisi esim pihalla vähemmän tutuille kertoa, en julkaise itsestäni/lapsistani/läheisistäni tunnistettavia kuvia.
Eli: pinnallista diipadaapaa.

En koveta mitenkään. Palsta on mielenkiintoinen ja herättää usein kysymyksiä. Pohdin hetken tai kaksi, mikä saa ihmisen käyttäytymään netissä miten lystää?

Ehkä se on luonnekysymyskin, mutta kyllä palsta on minut saanut ärsyyntymäänkin monta kertaa. Loukkaantumaan ei sentään, huvittumaan sitten senkin edestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26045322:
Kerron itsestäni hyvin valikoiden, en kirjoittele läheisistäni oikeastaan yhtään mitään mitä en voisi esim pihalla vähemmän tutuille kertoa, en julkaise itsestäni/lapsistani/läheisistäni tunnistettavia kuvia.
Eli: pinnallista diipadaapaa.

Hyvin samoilla linjoilla täälläkin :)

[QUOTE="vieras";26045208]Mä vaan hypin epäasiallisten vastausten yli, saatan ehkä hymähtää että onpa jollain huono päivä. Se on varmaan myös tämä ikä, mikä auttaa.[/QUOTE]

Niinpä. Ei täällä viitsi koko päivää notkua eikä oikeesti tärkeistä asioista avautua. Kun itse tietää että tekee esim jonkun asian niin hyvin kuin voi, niin siitä voi kysäistä lisämielipidettä tai mainita, koska se on ihan sama mitä vastauksia siihen saa.

No en pahemmin koveta itseäni palstailuun, en vaan ota tätä niin vakavasti.
Ilkeät viestit vaan ohitan tai en välitä niistä tai saatan laittaa halaushymiön.

En laita kuvia tänne tai kerro kaikkea itsestäni.

no musta ne häiriintyneet lausunnot jotenkin kuuluu asiaan, ja samoin se sinänsä asiasta mutta tylyn suorasukaisesti kirjoittaminen. Siitä en sitten tykkää, jos joskus menee siihen, että joka ikinen käy yhden kimppuun eikä kukaan edes yritä ymmärtää. Mutta yleensä silloinkin joku ilmestyy toppuuttelemaan, ja jatkokeskustelussa saattaa olla jo ihan toisenlainen sävy.

Eli en kovettaudu, mutta totutan itseni, ja yritän ymmärtää minkä tyyppisestä ahdistuksesta joku ilkeys nousee. Ja tietyistä avainsanoista jo tietää, että turha ottaa vakavasti. Esim. nämä räyhäämiset, jossa sanotaan että se ja tämä on ihan sairasta.

kun on sinut itsensä kanssa ja ei oikeasti välitä p******an muiden mielipiteestä missään asiassa niin täällä pärjää hyvin.
täällä saa joka päivä hyvät naurut joidenkin ketjujen kanssa kun oikeasti on ihmisä jotka ei tajua että jotkut voi oikeasti tehdä asiat omalla tyyllillään eikä heidän tyylillään.

Yhteistyössä