V
väsynyt äiti
Vieras
meillä 2 vuotias.
on kauheeta joka ilta,jos ei nuku päikkäreitä niin huutaa illat ja riehuu..ja siltikään ei nuku kunnolla illalla ..sänkyyn viedään 100 kertaa vissiin illassa.
olen jättänyt päikkärit kokonaan pois mut silti ei käy kunnolla..
riehuu,huutaa,läpsii,puree..tulee pois sängystä.
ja kun vien takaisin niin heti tulee pois sängystä ja riehuu pitkin asuntoa
onko neuvoja mitä tässä tekisi.
haluaa juomista joskus,annan mut joskus pyytää koko ajan sitä juomistakin.
jos jätän sängyn viereen juomista niin sotkee sen sänkyynsä yms.
ja jos teen virheen että nukahtaa päivällä niin valvoo illalla sen kolmekin tuntia johonkin 23.00 asti ainakin.
jos ei nuku päikkäreitä niin saattaa hyvällä säkällä nukahtaa tunnissa tai pari tuntia siihen menee joskus.
kahdeksalta olen yrittänyt saada sänkyyn,tehdään iltapuuhat ja aina samat rutiinit mutta ei auta mitään.
luetaan iltasatu,halitaan yms..ei mitään auta koskaan mikään.
oon niin kyllästynyt,parisuhdekin menee vaan huonommaksi kun ollaan niin kyllästyneitä tähän.
miten te muut pärjäätte?
mikä tää vaihe oikein on.
en enää jaksaisi yhtään.
nukkuu omassa huoneessa jatkettavassa.aina nukkunut omassa huoneessa,en koskaan opettanut perhepetiin ja pinniskin oli alusta alkaen omassa huoneessa.
Alkaa tuntuu ettei enempää lapsia meille tule.
vauva-aika oli ok,välillä masuvaivoja mutta ihan ok ja nyt on niin kauheeta.
onneksi ei yleensä herää öisin.
on kauheeta joka ilta,jos ei nuku päikkäreitä niin huutaa illat ja riehuu..ja siltikään ei nuku kunnolla illalla ..sänkyyn viedään 100 kertaa vissiin illassa.
olen jättänyt päikkärit kokonaan pois mut silti ei käy kunnolla..
riehuu,huutaa,läpsii,puree..tulee pois sängystä.
ja kun vien takaisin niin heti tulee pois sängystä ja riehuu pitkin asuntoa
onko neuvoja mitä tässä tekisi.
haluaa juomista joskus,annan mut joskus pyytää koko ajan sitä juomistakin.
jos jätän sängyn viereen juomista niin sotkee sen sänkyynsä yms.
ja jos teen virheen että nukahtaa päivällä niin valvoo illalla sen kolmekin tuntia johonkin 23.00 asti ainakin.
jos ei nuku päikkäreitä niin saattaa hyvällä säkällä nukahtaa tunnissa tai pari tuntia siihen menee joskus.
kahdeksalta olen yrittänyt saada sänkyyn,tehdään iltapuuhat ja aina samat rutiinit mutta ei auta mitään.
luetaan iltasatu,halitaan yms..ei mitään auta koskaan mikään.
oon niin kyllästynyt,parisuhdekin menee vaan huonommaksi kun ollaan niin kyllästyneitä tähän.
miten te muut pärjäätte?
mikä tää vaihe oikein on.
en enää jaksaisi yhtään.
nukkuu omassa huoneessa jatkettavassa.aina nukkunut omassa huoneessa,en koskaan opettanut perhepetiin ja pinniskin oli alusta alkaen omassa huoneessa.
Alkaa tuntuu ettei enempää lapsia meille tule.
vauva-aika oli ok,välillä masuvaivoja mutta ihan ok ja nyt on niin kauheeta.
onneksi ei yleensä herää öisin.