miten te olette selvinneet erosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla loppui viikko sitten 5v kestänyt suhde. suhteesta on yksi lapsi joka asuu mun kanssa. musta vaan alkaa tuntumaan etten mä jaksa. miehellä on jo uusi tyttöystävä, minä jäin yksin itkemään. en voi tehdä mitään kun koko ajan itkettää melkein, mihinkään en pysty keskittymään. olen opiskelija ja musta tuntuu etten jaksa enää opiskellakkaan kun on niin paha olla. miten ihmeessä mä selviän tästä... ei ole ikinä ollut näin paha olla.

Nyt varmasti tuntuu, ettei mikään auta, mutta oikeasti, aika auttaa. Olosi on varmasti nyt hirveä, eikä se ole väärin. Mutta kaikesta selviää, usko mua!! Ei muuta nyt kuin elät päivä kerrallaan, kyllä se olo sitten yks kaks helpottaa!! Tsemppiä ja jaksamista!!

Pystysikkö hakemaan saikkua? Varmaan se on hankala nyt uskoa mut kyllä se vaan ajan oloon helpottaa. Surra pittää just niin paljon ko surettaa, mut sieltä surusta pittää myöski nousta. Keskityt enempi sen lapsen hoitoon ja ryvet siellä itsesäälissä sitte iltasin ko lapsi nukkuu.

Vielä se sieki onnen löydät, ja oot onnellisempi mitä entisen ukon kanssa.

käy vaikka juttelemassa koulukuraattorin kanssa, ettei koulujutut mene nyt mäntyihin surusi vuoksi, kenties olisi mahdollista saada koulusta vapaata. ja aika auttaa varmasti, sure, kirjoita tunteesi ja ajatuksesi paperille. selviät tästä kyllä vaikka se ei nyt siltä tuntuisikaan.