[QUOTE="onneton";24515177]ei sen tarvitse tarkoittaa että on läheisriippuvainen jos rakastaa toista vaikka olisi loukannut ja valehdellut.Minä en tosin tiedä enää rakastanko exää....kyllä kai sitten hieman ainakin.Mutta miksi näihin ero juttuihin vedetään aina ensin tää läheisriippuvuus kortti? jos nyt on ollu monta vuotta yhdessä ja ero tulee toiselle osapuolelle ainakin yks kaks yllärinä ni kai siinä silti rakastaa toista vaikka olisi valehdellu tai loukannut jos yhtään on tunteita toista kohtaan.
Ja ei se ole helppoa heti ruveta olemaan yksin monen vuoden yhdessäolon jälkeen.
Pitäisikö sitä heti osata olla yksin? en minä ainakaan ole vielä tottunut kunnolla,pakkohan se on ollut mutta tiukkaa tekee vielä.Eikös ne ole ennmminki riippuvaisia ne ukot kun heti ovat jo toisen kanssa...eivät hekään yksin ole.[/QUOTE]
ei kait kukaan olekaan sanonut että eroa ei saisi surra..? onkohan täällä nyt jotain tulkintaongelmia puolin jos toisin. kysymys on siitä, että ei ole normaalia olla vuosikausia suhteessa jossa toinen osapuoli=tässä tapauksessa mies, loukkaa, valehtelee ja aiheuttaa pahaa oloa. kyllä se vaan väkisinkin kuulostaa jonkin asteiselta läheisriippuvuudelta, jos rakastaa sellaista ihmistä joka aiheuttaa pahaa oloa toiminnallaan. tokihan mä en tiedä missä määrin tässä on nyt aiheutettu sitä pahaa oloa suhteen aikana, mutta ei kait siitä nyt haittaakaan ainakaan ole jos lukee läheisriippuvudesta..?
ja kyllä, miehessä on jotain vikaa, (kenties läheisriippuvainen?) kun ei pysty olemaan yksin ja eroamaan rehdisti. ja elämään suhteessa niin ettei aiheuttaisi toiselle pahaa oloa.