H
"hermoromahdus"
Vieras
2 lasta kun säheltää ja tappelee siinä ympärillä, niin hermot siinä vaan menee. Etenkin kun nuo molemmat tuppaa alkamaan tappelemaan keskenään, kun molemmat haluavat auttaa just samassa hommassa ja sitten sotku on sen mukainen, kun hosuvat ja huitovat. Minä kun en sitten muutenkaan osaa säveltää noiden leipomusten kanssa, joten mun pitää tarkasti seurata ohjeita ja ne annostukset lasten kanssa on sitten vaikeaa, kun ne itse haluaisivat ottaa niitä jauhoja pussista ja yritä siinä sitten katsoa on se desi just oikein vai vajaa.
Toisaalta meillä on aika ahdasta tuossa apupöydän edessä, joten siinä on aina joku tiellä. Joten mielummin leivon ihan itsekseni silloin harvoin kun leivon.
Toisaalta tuo vanhin lapsi on vielä niin lyhytpinnainen, että jos joku ei mene kuten se haluaa, niin tavarat lentelee, niin kiva jos hermo menee just jauhokippo käsissä.
Toisaalta meillä on aika ahdasta tuossa apupöydän edessä, joten siinä on aina joku tiellä. Joten mielummin leivon ihan itsekseni silloin harvoin kun leivon.
Toisaalta tuo vanhin lapsi on vielä niin lyhytpinnainen, että jos joku ei mene kuten se haluaa, niin tavarat lentelee, niin kiva jos hermo menee just jauhokippo käsissä.