A
aaaaaaaaah
Vieras
Mä en voi sietää tapaa, jolla mies riitelee!!! Kun hän ei jaksa enää kulla minun valitusta sanoo vaan:"Pidä nyt turpas kiinni""Sä oikeen kerjäät turpaas vai"... Siis just toi et, sama ei toimi toiste päin. Mä en voi talla tapaa komennella miestä. Tänäänkin hetki sitten hän käski minun tuossa haistaa vittua, vastasin vaan:"Tottakai haistan, sinähän, oi armas kuninkaani käsket". Ärsytin vähäsen. Siis mä en oikeesti tiedä enää miten voisin olla. Miten lyön sille luun kurkkuun. Hän on niin ilkeä. Päivittäin saan kuulla kuinka olen ruma ja lihava ja sukuni on paska. Minusta ei ole mihinkään. Minusta ei ikinä tule mitään. Kaikki mikä tekee minut iloiseksi on turhaa. Seksiä meillä ei ole ellen ota ensin mieheltä poskeen. Mä ihan oikeesti olen niin onneton, mä en edes jaksa siivota, ku aina vaan paha mieli. Siitäkin sitten kuulen päivittäin. Kuinka en edes siivota voi.
Ja niille jotka sanoo että olisi aikoja sit lähteny tällaisesta suhteesta, niin niin olisin minäkin jos vain pääsisin!!!
Ja niille jotka sanoo että olisi aikoja sit lähteny tällaisesta suhteesta, niin niin olisin minäkin jos vain pääsisin!!!