Miten te riitelette? RKLE!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaaaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaaaaah

Vieras
Mä en voi sietää tapaa, jolla mies riitelee!!! Kun hän ei jaksa enää kulla minun valitusta sanoo vaan:"Pidä nyt turpas kiinni""Sä oikeen kerjäät turpaas vai"... Siis just toi et, sama ei toimi toiste päin. Mä en voi talla tapaa komennella miestä. Tänäänkin hetki sitten hän käski minun tuossa haistaa vittua, vastasin vaan:"Tottakai haistan, sinähän, oi armas kuninkaani käsket". Ärsytin vähäsen. Siis mä en oikeesti tiedä enää miten voisin olla. Miten lyön sille luun kurkkuun. Hän on niin ilkeä. Päivittäin saan kuulla kuinka olen ruma ja lihava ja sukuni on paska. Minusta ei ole mihinkään. Minusta ei ikinä tule mitään. Kaikki mikä tekee minut iloiseksi on turhaa. Seksiä meillä ei ole ellen ota ensin mieheltä poskeen. Mä ihan oikeesti olen niin onneton, mä en edes jaksa siivota, ku aina vaan paha mieli. Siitäkin sitten kuulen päivittäin. Kuinka en edes siivota voi.

Ja niille jotka sanoo että olisi aikoja sit lähteny tällaisesta suhteesta, niin niin olisin minäkin jos vain pääsisin!!!

Järkyttävää käytöstä ja järkyttävä sika! :o Voisin sanoa, ettei mulla ole koskaan ollut miestä, joka olisi haistatellut tai ilkkunut jollakin ulkonäköön liittyvällä, mutta tuskin se paljon sua piristäisi...

Mikä sua pitelee tuollaisen miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Järkyttävää käytöstä ja järkyttävä sika! :o Voisin sanoa, ettei mulla ole koskaan ollut miestä, joka olisi haistatellut tai ilkkunut jollakin ulkonäköön liittyvällä, mutta tuskin se paljon sua piristäisi...

En saa asuntoa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En saa asuntoa

Mutta miksi sitten myrkytät mieltäsi murehtimalla sitä, ettei mies edes osaa riidellä? Vika ei ole sinussa. Ansaitset taatusti parempaa! Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:

En saa asuntoa

Mutta miksi sitten myrkytät mieltäsi murehtimalla sitä, ettei mies edes osaa riidellä? Vika ei ole sinussa. Ansaitset taatusti parempaa! Tsemppiä!

Mä vaan oikeesti haluaisin kerran iskeä sen sydäntä yhtä lujaa ku se on repinyt mun koko sydämmen riekaleiksi :( Mä olen niin yksinkin, mulla ei ole ystäviä kiitos miehen, mulla on huonot välit vanhempieni kanssa, kiitos mieheni, mulla ei ole mitään muuta ku lapsi

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:

En saa asuntoa

Mä vaan oikeesti haluaisin kerran iskeä sen sydäntä yhtä lujaa ku se on repinyt mun koko sydämmen riekaleiksi :( Mä olen niin yksinkin, mulla ei ole ystäviä kiitos miehen, mulla on huonot välit vanhempieni kanssa, kiitos mieheni, mulla ei ole mitään muuta ku lapsi

No se on nyt tärkeintä elämässäsi. Siksi kunnioita ja säästä itseäsi - lapsesi tarvitsee sinua! Onko sinulla jotakin muuta - työ, koulutus? Niistä on apua, kun alat elää uutta elämääsi ilman miestä. Entäpä unelmia? Uskoa tulevaisuuteen? Jotakin, mistä ponnistaa, että pääset irti? Sitten on helpompaa katsoa elämää eteenpäin ja niitä uusia mahdollisuuksia alkaa varmasti näkyä.

Jos asunto on ainoa mistä sun lähteminen on kiinni, mene vaikka turvakotiin lapsen kanssa. Kun vain lähdet apua asunnon hankkimiseen hakemaan, saat ihan varmasti apuja ja tukea lähteä rakentamaan uutta elämää sulle ja lapsellesi. Mitä kauemmin olet miehesi vallan alla, sitä pahemmin hän sut henkisesti nujertaa, ja jossain vaiheessa sä et enää edes osaa ajatella lähtemistä tai väkivalta siirtyy henkisestä fyysiseen. Tee jotain ennenkuin on liian myöhäistä :hug:

Yhteistyössä