Juuh, tupsahdin ihan vahingossa tänne meidän kodin arvosteluun.. Haluaisin hieman selventää tilannetta, vaikkei sille tietenkään ola tarvetta.. jokainenhan saa olla sitä mieltä, mitä haluaa. Keskusteluhan on jo käyty aikaa sitten, mutta kun kuitenkin epäsuorasti arvostellaan meitä, jotka talossa asumme.. Tuntuu sinäänsä pahalle törmätä ihmisiin, jotka todella kehtaavat olla noin epäkohteliaita.
Emme todellakaan ole ottaneet kuvia kotisivuiltamme pois, sillä ne on laitettu niitä lukuisia ihmisiä varten sinne, jotka jaksoivat kannustaa ja antaa palautetta rakennusprojektimme aikana. Olemme kuitenkin tehneet kaiken itse, joten talon eteen on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneleitä! Monen mielestä persoonaton on meidän unelmamme ja mielipiteitä sekä makuja on niin monia, joten en ymmärrä miksi meidän valintamme olisi huonompia kuin jotkut muut..?!
Meillä on todella talossa yhtenäinen väritys, koska jos olette huomanneet lukea kuvatekstejäkin, talo oli vlmistunut juuri ennen kuvien ottoa. Persoonattomaksi luonnehdittu koti on todella saanut elämän vasta nyt, kun olemme asuneet siinä, tämähän on ihan itsestään selvä asia! En myöskään halunnut värien sekametelisoppaa, koska rakastan harmoniaa ja hankimmekin pikkuhiljaa kaikkialta sopivia värisävyiltään kannattavia hankintoja.
Ompelukone ja kuntopyörä ovat juuri siellä, mihin kuuluvatkin! Kyseessähän on harrastehuoneet ja nyt pojan syntymän jälkeen meillä onkin huonejaot ym. laitettu osin uusiksi. Olen ammatiltani pukuompelija, joten käytän koneita todella ahkerasti, mutten tosiaankaan ikinä ottaisi kuvia, saatikka laittaisi niitä esittelyyn kangas ja kaavakasojen valloittaessa huoneen lattiat ja pöydät... Kuinkahan moni itse tekisi niin? Muutenkin pidän selkeistä ja siisteistä ratkaisuista...jos se tekee siitä persoonattoman, niin ihan sama!
Haluaisinkin siis sanoa, että ennenkuin kärkkäästi arvostellaan, olisi hyvä miettiä tilannetta kaikilta kannoilta. Nykyisin meilläkin onneksi on leluja pitkin poikin lattioita, poika on nyt 1,5v. ja elämämmme ihanin asia!! Ei haittaa yhtään, että elämän jäljet näkyvät talossamme. Silti haluan siistiä paikat, jos meille tulee vieraita...tai otan kuvia. Olimme kuitenkin laittaneet tavarat kuvien ottohetkellä vasta vähän aiemmin ja asuimme kahdestaan miehen kanssa...yritän siis sanoa, että koti saa "hengen" vasta kun siinä on vähän aikaa asuttu! Sivuilla käyneet lienee myös huomanneet, ettei kyseisiä sivuja enää päivitetä. Viimeiset päivitykset on laitettu yli 2 vuotta sitten!
Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa kaikille! Toivottavasti ymmärrätte puolipakon jolla minun oli "puolustettava" meidän omaa rakasta kotia

En kuitenkaan halunnut milläänlailla haastaa riitaa, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja olemme laittaneet sivut sekä kuvat itse nettiin, joten tämä on meidän valintamme. En kuitenkaan itse ole linkittänyt sivuja tänne, joten siksi halusin oikaista tilanteen.