Miten te saatteki niistä kodeistanne niin nättejä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka tavaralle pitää olla oma määrätty paikka. Vaikkei se aina siellä olisikaan, niin sitten kun se ajelehtii tiellä, tietää mihin sen vie. "Paikka kaikelle ja kaikki paikalleen!"

Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kas kummaa, kun talon asukki ilmoittautui niin kehujen määrä nousi heti...

Ja? Minä ainakin halusin sanoa hänelle, että talo on minusta oikein kiva. Miksi pitäisi pantata, jos on jotain kivaa sanottavaa?

Niin just... Aluksi lähes kaikki teilasivat tuon sisustuksen, mutta tuon asukin kirjoituksen jälkeen tuli paljon enemmän niitä ihailuja. Miksei ne menneet koko ajan tasaisesti, mietin?

Ööh. No jos vaikka osalle tuli paha mieli tuosta typerästä teilaamisesta? Ainakin mulle, silti mun mielipide oli rehellinen.

Ylipäätään mua huvittaa tyylikkäiden asuntojen haukkuminen. TODELLA harvalla suomalaisella on varaa haukkua toisen sisutuksia yhtään mitenkään. Haluaisin todella nähdä tuotakin taloa kritisoineiden ihmisten kämpät... Tai oikeasti, en haluaisi. :whistle:

Kas kummaa, kun talon asukki ilmoittautui niin kehujen määrä nousi heti...

Ja? Minä ainakin halusin sanoa hänelle, että talo on minusta oikein kiva. Miksi pitäisi pantata, jos on jotain kivaa sanottavaa?

Niin just... Aluksi lähes kaikki teilasivat tuon sisustuksen, mutta tuon asukin kirjoituksen jälkeen tuli paljon enemmän niitä ihailuja. Miksei ne menneet koko ajan tasaisesti, mietin?

Ööh. No jos vaikka osalle tuli paha mieli tuosta typerästä teilaamisesta? Ainakin mulle, silti mun mielipide oli rehellinen.

Ylipäätään mua huvittaa tyylikkäiden asuntojen haukkuminen. TODELLA harvalla suomalaisella on varaa haukkua toisen sisutuksia yhtään mitenkään. Haluaisin todella nähdä tuotakin taloa kritisoineiden ihmisten kämpät... Tai oikeasti, en haluaisi. :whistle:

Se on niin helppoa huutaa sieltä kaupungin vuokrakaksiosta, jossa olohuoneen tv-alttarin viereen on tungettu serkulta saatu vanha pyökinvärinen sotkan atk-pöytä ja vinkua persoonattomasta ja kliinisestä kodista. Se, katsokaas, vaatii vähän vaivaa, kun rakentaa taloa. Tekemisessä ja maksamisessa. Tehkää itse perässä ja näyttäkää sitten omien kättenne jäljet.

Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin rakentanut:
Se on niin helppoa huutaa sieltä kaupungin vuokrakaksiosta, jossa olohuoneen tv-alttarin viereen on tungettu serkulta saatu vanha pyökinvärinen sotkan atk-pöytä ja vinkua persoonattomasta ja kliinisestä kodista. Se, katsokaas, vaatii vähän vaivaa, kun rakentaa taloa. Tekemisessä ja maksamisessa. Tehkää itse perässä ja näyttäkää sitten omien kättenne jäljet.

Minä asun omassa okt:ssa ja siitä huolimatta kritisoin tuota JA montaa muutakin uutta taloa. Minusta ne kaikki näyttää niin samanlaisilta; näitä koteja näkyy mm. Tila-ohjelman muutoskohteissa.

Huvitti nuo kommentit persoonattomasta. Ko. taloprojektisivuilla aikoinaan vietin paljon aikaa omaa talo rakentaessamme, hehän tekivät itse paljon sellaista mitä monet ostavat kaupasta valmiina (sängynpääty, akvaariotaso...), sekä tuunasivat mieleisekseen valmiita kalusteita. Onko se persoonatonta, kun itse tekee mieleisekseen? Moni ei osaisi edes ottaa ja vaihtaa vetimiä lipastoon, mutta täällä sitä arvostellaan toisten kekseliäisyyttä! Me sisustettiin oma koti just sen mukaan, mistä tykättiin, ja varmasti on liian personnaton tämän raadin makuun kun ruskean, harmaan ja valkoisen väreillä tehtiin kuten monet muutkin, sattuivat olemaan meille mieluiset sävyt. Meillehän ei mitään pinkkiä seinää tuu sen takia, että pitäs olla erilaisia.... Minkä takia te ihmiset kotinne sisustatte, ventovieraita nettimatameja vartenko? Meillä koti on ainakin tehty meille itsellemme!

Mä myös puolustan Mikon + avovaimon taloa! Kaunis ja harmoninen!!
Itse rakennettiin juuri samaan aikaan ja paljon sisustusideoita ym. sain ko. sivuilta, että kiitos vain Mikolle, että jaksoit päivittää!
Esimerkiksi meidän terassin kaiteet on kopioitu suoraan teiltä (työmiehelle tulostin kuvan ja sanoin että näin!).

Yhteistyössä