Miten tehdään aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tapasin nuoruuden ihastukseni muutama viikko sitten.
Otettiin vähän kuppia meillä.
Se flirttaili silleen hienovaraisesti ja hipaisi muutaman kerran hienovaraisesti.
En ollut kuitenkaan ihan varma että luinko häntä oikein enkä siksi uskaltanut vastata flirttiin.
Nukkui sen yön sohvalla.

Viikko siitä tuli taas istumaan iltaa ja otettiin taas vähän kuppia =)
Jossain vaiheessa kun istuttiin sohvalla juttelemassa silitin häntä reidestä.Niin että sen olisi voinut tulkita myös kaverilliseksi.
Hän otti mua kädestä ja silitteli sitä.
Oli jo aamuyö joten nukkuminen alkoi olla ajankohtaista joten kysyin haluaako nukkua sohvalla vai tulla viereeni.
No viereen halusi =)
Kun oltiin vähän aikaa pötkötelty sängyllä ja kateltu toisiamme silmiin hän suuteli.
Ja siitä se ajatus sitten lähti ja voi taivas!!!

Kyllähän nainenkin voi nykyaikana tehdä aloitteen mitäs ihmeellistä siinä nyt on? Monet miehet on aika huonoja tulkitsemaan naisen antamia singnaaleja, joten pieni tyrkkäys oikeaan suuntaan auttaa.

Ei ne miehet aina käy kiinni vaikka niillä kiinnostas, koska ne ei ole useinkaan varmoja naisesta. Mä olen tapaillu useaa miestä, jotka ei tuntunukaan sitten olevan kiinnostuneita. Jälkeenpäin tulivat sanomaa että oisivat toivoneet muutakin kuin mitä oli. Olin että häh, annoit ymmärtää ettei kiinnosta, kun et ollut aktiivinen. Kuulemma eivät uskaltaneet ja toivoivat että minä olisin jonkun slevemmän vihjeen antanut. Enpä antanu, koska ajattelin että mies tekee aina aloitteen :D

Istu lähelle, ihan alussa jo, silmäpeli, suudelma on se eka askel, ellet uskalla kysyä suoraan että "Mwnnäänkö..." :D

Juuri näin naiset ! Jos jäätte joka asiassa odottamaan miehen aloitetta huomaatte pian että jäätte yksin tai kavereiksi jos mies ei näe aktiivisuutta teiltä ollenkaan. Miksi miehen pitäisi tehdä aina aloite vain sen takia että on mies.... ? Nainen ei sitäpaitsi saa niin herkästi pakkeja ja monet miehet arvostavat todella paljon aloitteellisia naisia. Kukaan meistä ei osaa lukea ajatuksia ja miehenä itsekin odotan naiselta jotain aktiivisuutta jo tapailuvaiheessa ennen kuin teen siirtoni ja jos nainen vain odottaa niin saa siitä helposti kuvan ettei nainen haluakkaan tehdä mitään ja tulee sellainen fiilis että vetää yksin köyttä ja toinen raahautuu perässä.

Tehkää naiset niitä alotteita ITSE! ..En tarkoita että mitenkään tyrkysti pitäisi syöksyä päälle mutta antakaa selvä vihreä valo miehelle esimerkiksi ihan vain ottamalla kädestä kiinni. Tämän jälkeen miehellä on paljon helpompaa lähestyä

miten pallo sulla? En kyl naisena alkais ns. tyrkyttäytyy.. kait toi kävis jos kuumana sit jos olis käydäkseen. Ehkä se pitää sua ystävänä.

Tämä on todella tyhmä ajattelutapa... No mistä se mies tietää käydä jos ei ole varma haluaako nainen jos nainen ei anna mitään merkkiä???? Jos nainen heittää pienen flirtin vaikkapa niin on heti eri ääni kellossa. Ei kukaan mies halua saada avokämmenestä tai vaikuttaa tyrkyltä pervolta ja seksiin tarvitaan kaksi joten selvää merkkiä kehiin naiset !! Pusu ja hipaisu ja käden siirtäminen sisäreidelle tekee kyllä heti selväksi miehelle mitä mielessäsi on

Ootteko kuullu huumorista? Mitäpä jos vaikka heittäsitte vähän huumoria peliin ja sanot vaikka et "luit netistä et jotkut miehet ei tiedä missä on klitoris,tiedätkö sää? Jos et, niin voin näyttää " yms. ja jos ei ymmärrä vihjettä niin naurat vaan että "mieti että jotkut yrittää viäkin tollasilla jutuilla iskee miehiä" tms. Tai ihan vaan jotain koska täytyyhän asioista uskaltaa puhua jos meinaa jotain saada.

ite oon vähän ujo nuorimies mutta on mulle lyöty puhelin käteen et siä on joku kaverin kaveri jota en oo ennen nähny tai jutellu ja loppujen lopuks me puhuttiin seksileluista, parhaista asennoista, naisten itsetyydytyksestä yms. Ja naureskeltiin ja tää oli muuten vaan juttelua jonka olis esim. Kasvotusten voinu kääntää vihjailuks jolla kalastella tietoo onko toinen kiinnostunu eli vähän rohkeempaa huumoria peliin. Tai sit kysyt suoraan että mitä mieltä sää oot meistä yms.

ei tää elämä niin vakavaa ole :)

Mä tapasin nuoruuden ihastukseni muutama viikko sitten.
Otettiin vähän kuppia meillä.
Se flirttaili silleen hienovaraisesti ja hipaisi muutaman kerran hienovaraisesti.
En ollut kuitenkaan ihan varma että luinko häntä oikein enkä siksi uskaltanut vastata flirttiin.
Nukkui sen yön sohvalla.

Viikko siitä tuli taas istumaan iltaa ja otettiin taas vähän kuppia =)
Jossain vaiheessa kun istuttiin sohvalla juttelemassa silitin häntä reidestä.Niin että sen olisi voinut tulkita myös kaverilliseksi.
Hän otti mua kädestä ja silitteli sitä.
Oli jo aamuyö joten nukkuminen alkoi olla ajankohtaista joten kysyin haluaako nukkua sohvalla vai tulla viereeni.
No viereen halusi =)
Kun oltiin vähän aikaa pötkötelty sängyllä ja kateltu toisiamme silmiin hän suuteli.
Ja siitä se ajatus sitten lähti ja voi taivas!!!

Joko olette edenneet seksiin asti...?

miten pallo sulla? En kyl naisena alkais ns. tyrkyttäytyy.. kait toi kävis jos kuumana sit jos olis käydäkseen. Ehkä se pitää sua ystävänä.

Siis mikä ihme asenne tän keskustelun naisilla on? Miehen kyllä täytyy tehdä aloite, jos ei tee ei ole kiinnostunut, ja aloitteen tekevä nainen on tyrkky?

Nyt älyhoi..

Ja ap, rohkeasti vaan! Jos et suoraan halua sanoa, niin kutsu vaikka kyseinen mies ulos (tai kotiisi) parille/katsomaan elokuvaa/mitä vaan, ja päättäkää ilta makuuhuoneen puolella.

Ymmärrän ap:n tilanteen. Oma suhteeni alkoi myöskin niin että ''pallo oli minulla''. Olin keskellä sotkuista eroa, eikä mies halunut tehdä mitään mikä olisi ollut minusta liian nopeaa tai aiheuttanut lisädraamaa. Tapailimme pitkään edes pussailematta. Toisen kanssa oli niin kivaa, että elämäntilanteen selkenemisen odottelu oli niinkin ihan ookoo.
Meillä oli tapana istua vierekkäin, esim. sohavlla, ja sitä kautta sitten toisen koskettaminen tuntui luonnolliselta. Yksi ilta kun istuin jalat miehen sylissä, juotiin viiniä ja juteltiin jostain, mies sitten vihdoin pussasi.

Minulla oli tapana antaa myös esim. tekstiviesteissä pieniä muta suoria viestejä siitä että olen elämäntilanteestani huolimatta oikeasti kiinnostunut hänestä, jottei hänen tarvitse epäillä sitä puolta, tai ajatella minun pelaavan pelejä.

No eiköhän se mies nyt tee aloitteen, vaikka mitkä olisi "taustat"....tai sit asiat vaan johtaa siihen, ikään kuin itsestään....Minä en oikeastaan koskaan tee mitään aloitetta, joko mies tekee, sanoo suoraan yleensä (minä ensano koskaan suoraa, ei sovi naiselle jotenkin) ,mutta siis mun ei tarvitse kuin tiettyyn tyyliin kallistaa päätäni vaikka tai jotain tooosi hienovaraista vastaavaa....kerran mies jopa sanoi, että ai sä haluat seksiä, kun jäit tähän.....:)

Et kyllä se mies tekee aloitteen!!