V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei n. 3500 euron nettopalkka ole tänä päivänä mitenkään epäuskottava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh heh![]()
85 000 tekisi kyllä vähän enemmän per naama
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei n. 3500 euron nettopalkka ole tänä päivänä mitenkään epäuskottava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh heh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei n. 3500 euron nettopalkka ole tänä päivänä mitenkään epäuskottava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh heh![]()
85 000 tekisi kyllä vähän enemmän per naama![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei n. 3500 euron nettopalkka ole tänä päivänä mitenkään epäuskottava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh heh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:85 000 tekisi kyllä vähän enemmän per naama![]()
Jos on isot asuntolainat, mökkilainaa ja autolainoja, niin voi tosiaan jäädä vain pikkasen säästöön. Eihän ne isot tulot mitään kerro vaan se, paljonko on niihin suhteutettuna menoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taisi nauru kohdistua tuohon "pikkaisen saadaan säästöönkin"....
Mun palkka oli töissäollessa (nyt ä-loma) n 5 000 kuussa. Vaihteli, koska osin provikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:mies on töissä ja mitään lisiä ei ole, mä olen kotona kahden lapsen kanssa 2v ja 3v eli ihan kotihoidontuella ja kyllähän tää välillä sellasta kituuttamista on (niin kuin esim. nyt 19,44e tilillä ja 26.pv tulee lapsilisä) vaippoja ja ruokaa pitäis ostaa ja tietysti toivoa et synnytys ei käynnistyis ennen tuota 26.pv tai muuten pitää tilata ambulanssi että päästään sairaalaan kun autossa palaa bensavalo.Ylimääräisiin tempauksiin on kyllä rahaa kun hieman nipistää ja tarkasti katsoo mitä kaupasta ostaa ja mitä ruokaa ostaa.Onneksi molemmat lapset on samaa sukupuolta niin paljon säästyy vaatehankinnoissa ja harrastusvälineissä.Onneksi miehellä on niin lyhyt työmatka että kävelee töihin ja mä oon vähään tyytyväinen=)
Koskaan ei olla käyty ulkomailla ja onneksi kummallakaan ei sinne mitään hinkua ole.Kotimaassa sukuloidaan kaksi-kolme kertaa vuodessa ja silloin ei lasketa senttejä ja kaikki s-bonukset säästetään sinne tilille aina reissuja varten että sitten on varaa vähän nauttia=)
Sisustaminen on lähinnä tavaroiden roudaamista paikasta toiseen ja verhojen vaihtamista, kirppareilta ja alennusmyynneistä oon tehnyt hyviä sisustuslöytöjä halvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja näin:mies on töissä ja mitään lisiä ei ole, mä olen kotona kahden lapsen kanssa 2v ja 3v eli ihan kotihoidontuella ja kyllähän tää välillä sellasta kituuttamista on (niin kuin esim. nyt 19,44e tilillä ja 26.pv tulee lapsilisä) vaippoja ja ruokaa pitäis ostaa ja tietysti toivoa et synnytys ei käynnistyis ennen tuota 26.pv tai muuten pitää tilata ambulanssi että päästään sairaalaan kun autossa palaa bensavalo.Ylimääräisiin tempauksiin on kyllä rahaa kun hieman nipistää ja tarkasti katsoo mitä kaupasta ostaa ja mitä ruokaa ostaa.Onneksi molemmat lapset on samaa sukupuolta niin paljon säästyy vaatehankinnoissa ja harrastusvälineissä.Onneksi miehellä on niin lyhyt työmatka että kävelee töihin ja mä oon vähään tyytyväinen=)
Koskaan ei olla käyty ulkomailla ja onneksi kummallakaan ei sinne mitään hinkua ole.Kotimaassa sukuloidaan kaksi-kolme kertaa vuodessa ja silloin ei lasketa senttejä ja kaikki s-bonukset säästetään sinne tilille aina reissuja varten että sitten on varaa vähän nauttia=)
Sisustaminen on lähinnä tavaroiden roudaamista paikasta toiseen ja verhojen vaihtamista, kirppareilta ja alennusmyynneistä oon tehnyt hyviä sisustuslöytöjä halvalla.
meillä hyvin samanlailla paitsi kolme lasta. Rahaa ei juuri ole mihinkään ylimääräiseen ja vaatteet pääosin ostetaan käytettynä ystäviltä tai kirppikseltä. Ruokakaupassa saa valita aina sen edullisimman ei laatua välttämättä. KEsää varten koitetaan säästää jotta pääsee johonkin lasten kanssa käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos on isot asuntolainat, mökkilainaa ja autolainoja, niin voi tosiaan jäädä vain pikkasen säästöön. Eihän ne isot tulot mitään kerro vaan se, paljonko on niihin suhteutettuna menoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taisi nauru kohdistua tuohon "pikkaisen saadaan säästöönkin"....
Mun palkka oli töissäollessa (nyt ä-loma) n 5 000 kuussa. Vaihteli, koska osin provikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja no paljonko :5000e ansaitseva saa talteen kuukaudessa? Oletan tuon olevan brutto. En itsekään säästä kuin 5000e korkeintaan vuodessa. Våhennån asuntolainaa ja muu menee hetkessä elämiseen. Kyllä siihen elintasoon tuppaa menemään rahaa. Lisäksi tietyt eettiset valinnat nostavat kuluja. Tuulisähkö, luomuruoka, jne
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei n. 3500 euron nettopalkka ole tänä päivänä mitenkään epäuskottava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh heh![]()
Ei tee.