MITEN TEILLÄ ON RAHAA OSTAA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Töissä käymällä saa rahaa. Uutinen joillekin?

Vaikka meil ei kyllä käytetä Reimatecia, koska puolella hinnalla saa Lassietecia /G-techia, joka on laadultaan ihan vastaava tuote. Tämä siksi, että mä en halua periaatteesta maksaa merkistä.

Mistä niit töitä sit sais? Kaikki ajettu alas missä joskun olen töitä tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuski:

Vaikka meil ei kyllä käytetä Reimatecia, koska puolella hinnalla saa Lassietecia /G-techia, joka on laadultaan ihan vastaava tuote. Tämä siksi, että mä en halua periaatteesta maksaa merkistä.

a
Kunnollinen koulutus ainakin auttaa töidensaamista, ei toki ole automaattinen tae.

Alesta minä oon reimani hankkinut. Hyvän reiman välikausipuvun sain aikoinani, kun tilasin perhe-lehden - tuli ystävänlahjana äidilleni, joka antoi sen lapselleni. Yritän hyödyntää kaikki tuollaiset.

a
Kunnollinen koulutus ainakin auttaa töidensaamista, ei toki ole automaattinen tae.

Niimpä vaikka olis 4 ammattia ei välttämättä töitä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
noita reimoja ja remuja ja yms.yms....maksavat maltaita ja kun kahdelle ostat nii ei kyllä meillä ole varaa...ottaen huomioon että pitää ostaa taas kaikki muutkin kevät tamineet uusiksi....ei millään ole varaa laittaa useaa satasta haalareihin tai pukuihin....

Ostan, kun en halua lapsen kastuvan. Jos halpis olisi hyvä niin ostaisin sen. Laatu merkkaa näissä paljon, ei merkki. Onneksi on vain yksi lapsi. Alennuksella ostetaan siltikin.

kyl mun lapset o halpiksis pysyny hyvin kuivina ja jopa kirppis vaatteis ovat kuivina tulleet sisälle!en ymmärrä miten muka joku reimatec merkki tekee vaatteesta 150% vedenpitävän??lassie toimii meil paremmi ku hyvi...toppahaalari ollu esikoisel 2v käytös ja nyt vast hiukan kulumaa polvis!no ehkä meidän lapset o vaa opetettu et vesilätäkös ei tarvii istua ni pärjää halpis puvuillaki =D

jotenkin elämä on aina valinnoista kiinni. itse satsaan nimenomaan ulkoiluvaatteisiin, koska muistan omasta lapsuudestani, miten ikävä oli olla ulkona läpimärissä vaatteissa. sen sijaan on aivan sama, minkä merkkinen t-paita on päällä sisällä. mutta ostan haalarit aina etukäteen alesta, esim. esikoiselle on seuraavan talven reimatec ostettu jo tämän kevään alesta, hinta 75 euroa (ovh 129 e).

Täältäkin ääni riittävälle opiskelulle, jolla varmistaa hyvät tulot.

Käyn myös kirppiksillä ja alennusmyynneissä paljon.

Loppujen lopuksi keskituloisellekin tämä on vain järjestelykysymys: mihin rahat haluaa käyttää. Ja vähempituloisille aika/mahdollisuuskysymys kuinka paljon pääsee koluamaan kirppiksillä.

Meillä on todettu tecit parhaiksi ja ulkovaatteissa on havaittu, että laatuun kannattaa satsata ja ollaan tähän asti ostettu joka ainoa haalari edellisen kauden alesta puoleen hintaan tulevaksi kaudeksi (tai sitten kirppikseltä). Suosin kuitenkin uusien ostoa, koska tarkotus on käyttää monella lapsella. Isovanhemmat on ostaneet myös jonkun. Vaatii vähän viitseliäisyyttä metsästää alesta ja toisaalta myös ei saa olla niin kriittinen värin ja mallin suhteen. Samaten on ostettu kaikki unisexina niin menee tytöille ja pojille.

Muinoin valittiin ammatit ihan muista syistä kun palkan perusteella. Myönnän, että välillä se kaduttaa mutta toimeen on tultu aina jotenkin ja se lienee pääasia.

a

Niimpä vaikka olis 4 ammattia ei välttämättä töitä saa.

Jaa sulla on varmasti vääränlaisia ammatteja sitte. Opiskele sellanen ammatti että saat töitä.

Oikeesti toisilla ihmisillä vaan on rahaa ja toisilla ei. Ja jos on rahaa niin pystyy ostaa mitä haluu ja jos sitä ei oo ni sitte ei pysty. Ihme hommaa nykymeno että mulla pitää olla kun tolla toisellaki on vaikka ei rahkeet riitä :/

Yhteistyössä