Miten teillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vain

Vieras
Mistähän mahtaa johtua oikean puoleinen hyvin pistävä kipu rinnan yläpuolella jos oikealla kädellä jotain teen. Ollut jo vuoden ja tulee sillon tällöin menee yleensä päivässä ohi. Lisäksi liittyyköhän tämä jotenkin tähän asiaan kun yritän taivuttaa oikeaa kättä selän taakse ei taivu läheskään niin paljon kuin vasen :( apuvaa.. vähän huolestuttaa mikä on vialla..
 

Yhteistyössä