Miten toi mies voi olla noin ääliö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääliö

Vieras
Mies lähti siis aamulla töihin,me herättiin likan kanssa samoihin aikoihin eli 6maissa,soitin jotain asiaa miehelle 7aikoihin,oli tosi töykee ja löi luuria korvaan..No mä tietenkin soitan uusiks ja kysyn et mikä on "no ei mikään" annan asian olla,soitan pari kertaa asiasta päivällä ja törkee on vaan koko ajan.
Oltiin tytön kaa reissussa päivällä ja tultiin kotiin n19.00 illalla,ei puhunu paljoo mitään ja meni suihkuun ja kauheen paklaamisen jälkeen lähti ulos..
Olin et mitä vittuuu????

Mä oon melkeen 100% varma et täs kysees joku toinen ämmä,Muutenkin "koko ajan" tulee tekstareita ja just toi kauhee "paklaaminen" ennen ku lähtee

Vituttaa niin paljon!!

Ja mä täällä aamulla mietin et mitä ihmettä mä oon tehny yön aikana ku se on suuttunu mulle??? Taitaa vaan olla et mun naama vituttaa ku heti kun me tullaan ni täytyy päästä pois,vaiks ois olla kivaa tehä yhessä jotain tai jos se vaik ois kattonu lasta tms. mut ei

Tuohon ei auta muu kuin nostaa kissa pöydälle ja koittaa puhua. Ei auta mitään jos molemmat kiukuttelette toisillenne ja sä pyörität ties mitä mielessäsi.

Kuulostaa tyhmältä tuo neuvo puhumisesta, mutta se oikeesti auttaa kun istuu saman pöydän ääreen ja puhuu suunsa puhtaaksi. Hyvinkin usein härkänen muuttuu sen jälkeen kärpäseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
pistä huomenna miehes selkä seinää vasten..pakkohan toi asia on selvittää!
koska jokuhan sitä selvästi mättää?mutta mikä?

no niimpä!! Yritin kysyä että johtuuko nää sen menot siitä että tulee kesä,koska mua ainakin kiinnostais olla ihmisten ilmoilla ja vaikka terassilla yms. ni ei kuulemma johdu!! Ei ton kaa ees pysty puhuun mistään,ku heti ollaan niin ahdistuneita että...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tuohon ei auta muu kuin nostaa kissa pöydälle ja koittaa puhua. Ei auta mitään jos molemmat kiukuttelette toisillenne ja sä pyörität ties mitä mielessäsi.

Kuulostaa tyhmältä tuo neuvo puhumisesta, mutta se oikeesti auttaa kun istuu saman pöydän ääreen ja puhuu suunsa puhtaaksi. Hyvinkin usein härkänen muuttuu sen jälkeen kärpäseksi =)

joo ja mä varsinkin pystyn mielessäni kehittelemään vaikka mitä :) mutta ois se kiva saada tietää siltikin!
Ja kyl mäkin välillä ihan mielelläni menisin mukaan mut eipä paljoo kutsuta

Täytyy yrittää jos ees jotain keskustelua sais aikaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

joo ja mä varsinkin pystyn mielessäni kehittelemään vaikka mitä :) mutta ois se kiva saada tietää siltikin!
Ja kyl mäkin välillä ihan mielelläni menisin mukaan mut eipä paljoo kutsuta

Täytyy yrittää jos ees jotain keskustelua sais aikaan

Sama vika täällä :D . Siks suosittelenkin sitä puhumista... :whistle:

tämä vierasvieras taitaa vastailla samanlailla töykeesti ja asiattomasti moneen tämän tyyliseen ketjuun: kaikilta muilta yleensä tulee empaattisia vastauksia mutta yksi harmaa vittuilee aloittajalle:kysymys sulle vierasvieras(ja mitä muita nimimerkkejä harmaana käytätkään):kuka sinut on katkeroittanut noin? ja mikä? tai oletko muuten vaan jollain tavalla jälkeenjäänyt ?

aloittajalle: miehes kuulostaa kyllä käyttäytyvän todella epäoikeuden mukaisesti,suorastaan lapselisesti jos vaan kiukuttelee,ilman syytä, tai ei kerro sitä mikä on vialla hänelle. miksi miehet ei vaan voi puhua,ärsyttävää. onko hän usein tuollainen? /kauankin ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja :
tämä vierasvieras taitaa vastailla samanlailla töykeesti ja asiattomasti moneen tämän tyyliseen ketjuun: kaikilta muilta yleensä tulee empaattisia vastauksia mutta yksi harmaa vittuilee aloittajalle:kysymys sulle vierasvieras(ja mitä muita nimimerkkejä harmaana käytätkään):kuka sinut on katkeroittanut noin? ja mikä? tai oletko muuten vaan jollain tavalla jälkeenjäänyt ?

aloittajalle: miehes kuulostaa kyllä käyttäytyvän todella epäoikeuden mukaisesti,suorastaan lapselisesti jos vaan kiukuttelee,ilman syytä, tai ei kerro sitä mikä on vialla hänelle. miksi miehet ei vaan voi puhua,ärsyttävää. onko hän usein tuollainen? /kauankin ollut?

Siis jos miehet pystyis puhumaan kuten naiset niin maailma ois parempi paikka :)
Aina tuo on ollut tuollainen,ei paljoo pysty puhumaan ja suhteen aikana on ollut 2-3kertaa tosi kaameet riidat et ollaan päätetty erota niin sitten mies kyllä pystyy puhumaan kun tulee "tosipaikka" mut muuten ei!!

Huooh,kaipa tässä vaan täytyy jaksaa ja pitää mennä nukkumaan,tyttö herää TAAS puol6

Yhteistyössä