R
Raij
Vieras
Eli siis mies on eronnut exästään jo vuosia sitten, mutta tämä ex kuulemma haaveilee vieläkin miehestä. meillä on sukujuhlia joihin on "Pakko" osallistua ja tämä ex on samoissa juhlissa. Ja minä en haluaisi mennä tilaisuuksiin missä myös tämä ex siis on ja kuitenkaan en voi olla menemättäkään.
Haluaisinkin saada keinoja siitä miten minä voisin luontevasti olla juhlissa ajattelematta sitä, että mieheni on ollut tämän naisen kanssa?
sekavaa sepustusta, mutta josko joku ymmärtäisi yskän.
Ja tiedän kyllä, että tämä nainen on mieheni menneisyyteen kuuluva asia,mutta en nykyhetkessä haluaisi enää kuuluvan tai itse en siis haluaisi olla missään tekemisissä/samoissa piireissä. Mies ei ole siis exän kanssa tekemisissä muuten.
Haluaisinkin saada keinoja siitä miten minä voisin luontevasti olla juhlissa ajattelematta sitä, että mieheni on ollut tämän naisen kanssa?
sekavaa sepustusta, mutta josko joku ymmärtäisi yskän.
Ja tiedän kyllä, että tämä nainen on mieheni menneisyyteen kuuluva asia,mutta en nykyhetkessä haluaisi enää kuuluvan tai itse en siis haluaisi olla missään tekemisissä/samoissa piireissä. Mies ei ole siis exän kanssa tekemisissä muuten.