Miten toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Haluaisin neuvoja että miten toimia tilanteessa, jossa toinen ei ole enää varma tunteistaan, mutta ollaan silti yhdessä.

Parin kuukauden ajan poikaystävän käytös on muuttunut etäisemmäksi ja kuukauteen ei ole ollut haluja seksiin. Ollaan oltu paljon yhdessä, mutta tilanne on vaivannut minua. Luulen kaiken johtuvan stressistä ja masennuksesta.

Pari päivää sitten pakotin hänet puhumaan ja sanoi että tunteet ovat muuttuneet. Ei enää rakasta sillä tavalla ja kärsii huonoa omaa tuntoa siitä. Ei kuitenkaan halua erota vielä. Luulen että tunteettomuus johtuu siitä että hän on masentunut, eikä kykene tuntemaan sitä kipinää, joka meidän välillä vielä pari kuukautta sitten oli. Muita naisia ei tähän liity.

Annan hänelle aikaa selvitellä tunteitaan. Tänään nähdään ekaa kertaa tapahtuneen jälkeen ja jännittää miten kaikki sujuu. Täytyy vaan kai yrittää olla oma itsensä... Mietityttää vaan että voikohan sitä tuntea ""sen jonkin"" uudelleen, jos kerran on hävinnyt...

Pojan tuntema kipinä on lähtöisin sinusta ja käytöksestäsi... Sinuna miettisin kuinka kamalan ja luotaantyöntävän arkiluonteen olet hänelle näyttänyt... Jos olet ollut vain rehellinen , oma itsesi ... Niin heti peli poikki !

Olen ollut täysin oma itseni, jollainen koko suhteemme ajan (1,5 v) olen ollut. Kaikkeni olen tehnyt nyttenkin suhteemme eteen. Auttanut häntä, järjestänyt piristykseksi yllätyksiä ja yrittänyt lämmitellä seksiin. Ei meillä läheisyys kuitenkaan ole täysin kuollut. Hän sanoikin että niin pahalta tuntuu, kun olen itse mitä ihanin ollut.

Mikäli poikaystäväsi on todella masentunut, ei siihen auta mikään mitä sinä teet. Kehoita häntä hakeutumaan lääkärille. Onhan se selvä että ihminen, joka stressaa asioita ja on alamaissa, ei mitenkään ole kiinnostunut ""ulkopuolisista"" ihmisistä, seksistä puhumattakaan. Kaikki ajatukset käpertyy omaan itseensä, vääristyneinä.

Oletko varma ettei ole toista naista? Kun tapasin toisen miehen aloin käyttäytymään juuri tuolla tavalla kuin puolisosi. Toisaalta masennuskin saattaa olla kyseessä ja siinä ei auta kuin aika ja/tai lääkitys.

Sitä juuri epäilin, että toinen ainakin ajatustasolla kuvioissa. En usko että on pettänyt. Kysyin asiaa ja sanoi että ei muita mielessä kuin me ja että en kai tosissani luule niin. Vaikutti vilpittömältä, mutta eihän sitä tiedä. Kun ehdotin taukoa tai etäisyyttä, niin ei halunnut.

Epäilen toista naista. Itse aikaisemmassa suhteessani muutuin kylmäksi poikaystävääni kohtaan kun oli toinen kuvioissa, mielessä ja fyysisestikin.

Yhteistyössä