miten toimisitte: lapsen haku ex puolison häistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulalla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä menin autolla pihaan, vähän paremmin olin kaiken varalta pukeutunut mutten ihan juhlatamineisiin kuitenkaan. Joku tuttava näki tuloni, ja ex tuli pian ulos lapsen kanssa. Hän pyysi minut kahville, mutta kieltäydyin vedoten lapsen iltarutiineihin ja omaan kiireiseen päivään, ajattelin etten tahdo mitään hämminkiä. Morsian tuli myös ulos, ja halattiin ja onnittelin molemmat ja lähdin pois. Jos vaikka anoppi olisi ollut lapsen kanssa pihassa odottamassa tuloani niin olisin vaan ottanut lapsen, pyytänyt välittämään onnittelut ja lähtenyt.

[QUOTE="mä";26680613]Morsian ei halua että häissä muistuu ihmisten mieleen että miehellä on ex tai hän ei ole sitä edes kaikille kertonut taitaa olla hänelle arka asia :([/QUOTE]

Eiköhän se miehen hääjuhlassa oleva lapsi kuitenkin kerro, että sillä miehelläkin on ollut elämää ennen näitä häitä :D!

Mun mielestä te kaikki kolme toimitte oikein esimerkillisesti: sinä olet sovittuna aikana paikalla, eksä pyytää kohteliaasti kahville, sinä kohteliaasti kieltäydyt ja morsiankin tulee pihalle ottamaan onnitelut vastaan. Luulisin, että tästä jäi lapsellekin hyvä miei, kun aikuiset osaavat käyttäytyä.

Ehkä se uusi morsian on sanonut, ettei halua exää omiin häihinsä (en kyllä itsekään haluaisi).
Eli mene sovittuna aikana, ja sovi jo etukäteen miehesi kanssa, että huolehtii jonkun tuomaan lapsen autolle (jos siis sen ikäinen lapsi, ettei itse osaa sinne tulla).

Haenpa mä lapsen mistä tahansa juhlista, odotan joko parkkipaikalla sovittuun aikaan tai käyn vain nopeasti ovella hakemassa. Onnittele, jos hääpari osuu kohdalle. Lahjaa ei tarvitse viedä, kun et ole juhliin kutsuttukaan.

kyllä mä nyt teen niin että menen siististi pukeutuneena ilmoitettuun aikaan lasta noutamaan ja siis sisältä haen ja jos siellä on jokin homma kesken, odotetlen syrjemmällä kunnes loppuu. onnittelen, otan lapsen matkaan ja poistun. kortin ajattelin jättää lahjapöydälle jos siellä sellainen on (siihen kun tulee nyt sitten muiltakin onnitteluja)
luotan siis siihen ettei asiallinen ja kohtelias toiminta voi ketään loukata mutta en myöskään suostu häpeämään että pyydettynä tulen lasta hakemaan sieltä.

[QUOTE="vieras";26681157]Eiköhän se miehen hääjuhlassa oleva lapsi kuitenkin kerro, että sillä miehelläkin on ollut elämää ennen näitä häitä :D![/QUOTE]

Voi kuule on näitä nähty :(
Olen ollut kerran häissä jossa puolet vieraista (morsiammen sukulaiset) ei tiennyt että sulhasella oli lapsia ja että hän oli ollut jo 2 kertaa naimisissa aikaisemmin .

Yhteistyössä