O
"ounou"
Vieras
Mulla siis 4kk ikäinen, joka on kyllä reippaasti tissimaidolla kasvanut, mutta nyt olisi rinnalla sitten tunnin parin välein. Se ei sinänsä ole ongelma kun lapsi on esikoinen, mutta sekä minun että vauvan uni on vähän kortilla kun öisinkin 2h on maksimi minkä nukkuu ja taas on tissiä vailla. Ja mihinkään ei oikein kotoa pääse kun koko ajan kitisee nälkää. Ollaan nyt maisteltu sitten perunaa, bataattia ja banaania jotka maistuu ehkä teelusikallisen verran ja porkkanaa joka maistui enemmänkin mutta aiheutti oksennuksen ja ihottuman. Mikähän olisi seuraavaksi hyvä? Melkoinen sihtikurkku tämä vauva, vähänkin enemmän antaa suuhun kerralla niin yökkii ja kyökkii.
Entä miten rytmittäisitte ruokailuja kun vauva herää aamulla klo 9.30 ja aamutoimien jälkeen kello on jo 10. Olen antanut ekan soseen niinkuin lounaana klo 10.30 ja klo 11 onkin jo uninen ja haluaa nukkumaan. Miten tähän yhtälöön lisätään aamupalasose?
Muutenkin olo on melko epätoivoinen, kun soseet ei vain laske, se teelusikallinen on maksimi ja sitäkin veulataan suussa pitkän aikaa. Viimeyö meni taas tissi suussa torkkuen. Maitoa minulta kyllä tulee reilusti, joten korvike ei auta asiaa. Entäpä velli? Voisiko siitä olla apua?
Entä miten rytmittäisitte ruokailuja kun vauva herää aamulla klo 9.30 ja aamutoimien jälkeen kello on jo 10. Olen antanut ekan soseen niinkuin lounaana klo 10.30 ja klo 11 onkin jo uninen ja haluaa nukkumaan. Miten tähän yhtälöön lisätään aamupalasose?
Muutenkin olo on melko epätoivoinen, kun soseet ei vain laske, se teelusikallinen on maksimi ja sitäkin veulataan suussa pitkän aikaa. Viimeyö meni taas tissi suussa torkkuen. Maitoa minulta kyllä tulee reilusti, joten korvike ei auta asiaa. Entäpä velli? Voisiko siitä olla apua?