Miten torjun naisen " korrektisti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 46-vuotias mies ja nyt on ilmaantunut ongelma, nimittäin nuori nainen joka " piirittää" minua. Nainen on noin 20 vuotta nuorempi ja ihan kivannäköinen. Hän on kuitenkin sitä ikäluokkaa että hänellä elämä on lastentekoineen ym. vielä edessä. Kun taas itse olen jo elämän jälkimmäisellä puolisikolla joten suhteellamme ei olisi tulevaisuutta.

Neuvokaa, kiitos.

Sanot "ei"

Kutsut naisen kotiisi kylään, jossa odottaa näytillä voodoo-nukkeja, omatekoista kiljua, torakoita ym. Sinun ei tarvitse tuolloin torjua naista, vaan hän tekee johtopäätökset ihan itse...

Kutsut naisen kotiisi kylään, jossa odottaa näytillä voodoo-nukkeja, omatekoista kiljua, torakoita ym. Sinun ei tarvitse tuolloin torjua naista, vaan hän tekee johtopäätökset ihan itse...
paitsi jos nainen sattuu tykkäämään voodoosta, kiljusta ja on luonteeltaan pienintäkin elävää olentoa rakastava viherpiiperö(y)

Selität asian noin juuri kuin se on. Ja loppuun sanot napakan EIN kera KIITOKSEN, niin on torjuttu kohteliaasti. Nainen sitten joko ymmärtää tai ei...

Mutta muista tehdä kuitenkin ehdottoman selväksi, että ei on ei. Ettei jää raukkaparka kaihoamaan tai mitään. Jatkakoon elämäänsä.

Hmm viittan yo. Korrrektisti? En mä tiiä. Ole vaan tavoittamattomissa tai tuo selväks että sulla on joku muu, vaikka jossain kaukana. Voihan se olla vaikka joku kaukorakkaus nuoruudesta mutta ei sun tartte sitä sille sanoo.
Mutta niin että toiselle jää kiva mieli... siinäpä tekemistä.

Olen 46-vuotias mies ja nyt on ilmaantunut ongelma, nimittäin nuori nainen joka " piirittää" minua. Nainen on noin 20 vuotta nuorempi ja ihan kivannäköinen. Hän on kuitenkin sitä ikäluokkaa että hänellä elämä on lastentekoineen ym. vielä edessä. Kun taas itse olen jo elämän jälkimmäisellä puolisikolla joten suhteellamme ei olisi tulevaisuutta.

Neuvokaa, kiitos.
Tiedätkö nyt ihan varmasti, että tuo nainen haluaa lapsia? On niitäkin, jotka eivät lapsia mistään hinnasta halua. Ehkäpä juuri siksi hän piirittää vanhempaa, koska olettaa, ettei sinulta tule painostusta lasten hankintaan. Nosta kissa pöydälle ja puhu naisen kanssa. Voi hyvin käydä ilmi, että olette ihan samassa elämänvaiheessa, vaikka nainen onkin nuorempi.

Neuvokaa, kiitos.

No Esko ehottaa, sano ystävällisen asiallisesti, ja hellästi tytöstä kiinnipitäen :love: esim näin:

"Sinä olet kuitenkin sitä ikäluokkaa että sinulla elämä on lastentekoineen ym. vielä edessä. Kun taas itse olen jo elämän jälkimmäisellä puolisikolla joten suhteellamme ei olisi tulevaisuutta."

Kohteliaasti voi myös sanoa, että "olet susiruma ämmä. Noi selluliittisi kuvottaa mua ja saa mut voimaan fyysisesti pahoin. Sun naama on kuin saarioisten pizza ja kaikki eri paria keskenään. Sun ominaishajusi muistuttaa hevosen kusta ja kaiken lisäksi olet tyhmä kuin tukiainen. Että jos me elettäis aikaa parisataa vuotta sitten, niin ne olisi kylän miehet jo polttaneet sut noitana roviolla".

Ei piiritä sua enää...

Kohteliaasti voi myös sanoa, että "olet susiruma ämmä. Noi selluliittisi kuvottaa mua ja saa mut voimaan fyysisesti pahoin. Sun naama on kuin saarioisten pizza ja kaikki eri paria keskenään. Sun ominaishajusi muistuttaa hevosen kusta ja kaiken lisäksi olet tyhmä kuin tukiainen. Että jos me elettäis aikaa parisataa vuotta sitten, niin ne olisi kylän miehet jo polttaneet sut noitana roviolla".

Ei piiritä sua enää...
Kuin kaasupenan päivittäistä sanaiua tällä palstalla.

Yhteistyössä